onsdag den 14. august 2013

F***ING SKADER!!!

Har haft en fantastisk start på ugen!! Havde en lækker omgang morgencardio i mandags og senere havde jeg en let bryst og triceps træning, samt pull-ups, for lige at prøve skulderen/nakken af, og det gik over alt forventning! Det var selvfølgelig på halvt blus, men det gik trods alt godt!! Yay! 


Igår fik jeg roet og øvet poseringer, og det gik også fint! Yay! Jeg var inde hos søde Janni fra AIM Balance for at få massage af ryg, skuædre og ben, super lækkert!! Og efterfølgende var jeg i bio med en kammerat og se den der tryllekustner film, den hedder vist "Now you se me" den var rigtig god!


Og idag havde jeg endnu engang en god omgang morgencardio! 
Men da jeg så skulle ned og træne!! Startede med 10min. Opvarmning på løbebåndet og så skulle jeg træne dips..... Ved 3. Sæt sagde det smæld agtigt i nakken på mig!! Og nu har jeg absolut ingen bevægelighed i venstre side!! For at kigge til venstre, er jeg nød til at vende hele kroppen!!! Ohhhh MY GOOOOOOD HVOR HAR JEG ONDT NU!!!!!! 

Resten af træningen som stod på ben, gik jeg nærmest tudende igennem :(
Der er kørt SÅ mange tanker igennem hovedet på mig!! 

Kan jeg klare mig i AF når den her skader bliver ved med at dukke op? Kan jeg overhovedet blive klar? Er det det værd? Vil det overhovedet være en god oplevelse for mig? Har jeg lyst til at stå på scenen og tænke"fuck, hvis bare jeg ik var skadet"! Har jeg lyst til kun at forsøge, når jeg ved at jeg kunne ha gjort det så meget bedre??

Det stresser mig MEGET, at jeg ik kan træne de ting, som jeg skal gøre max på scenen!!


Jeg har tænkt meget idag! Tudet meget idag! Snakket med mange idag! Tudet lidt mere! Og jeg har nu sammen med Coach taget en beslutning!!

Men jeg er stadig sikker på én ting!! 
SCENEN det skal jeg!

Så derfor: 

Vi har lavet min plan om, og starter op på den i morgen!! 
BodyFitness Newcommers, her kommer JEG!! 

Jeg kan allerede mærke at det ligger en dæmper på alle tankerne i hovedet på mig, og at det vil give mig mindre stress! Åhhhh, sikke en dag!! 
Jeg har stadig pisse ondt!! -og håber min fys har tid til mig i morgen !  For jeg er sku ik til meget sjov lige nu!! 



Billedet er fra DM BodyFitness sidste år..

Hvad skal jeg så nu det er BodyFitness?? Jeg skal lære at gå i mine stiletter, jeg skal lære at gå en T-Walk, have fat i en finale bikini, og have fat i alle de små detaljer som bling bling smykker osv..

Så hvis der er nogle BodyFitness piger der ser det her, og de har en bikini de vil låne ud, som de ikke skal bruge, så kontakt mig endelig!! 

Skal prøve en bikini morgen, men hvis jeg ikke kan passe den, så mangler jeg jo stadig..  Kontakt mig endelig!! :D evt på.: anja.k.moeller@gmail.com


Pyyyha, sikke en omgang..

Jeg har meget mere jeg skal ha fortalt, men det må blive i et andet indlæg, men kan fortælle så meget, at jeg har været heldig at finde mig et par sponsorer, så jeg kan blive toplækker til at stå på scenen!! Men hvis der er andre der har lyst til at sposorer noget til mig, så sig også endelig til ;D Jeg tager imod alt den hjælp jeg kan få! :)

24 dage!!!


.<3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar