fredag den 9. august 2013

Pyyyyh....

Denne uge har bare ikke været noget for mig!! Gid den bare forsvandt!! 
Ej undskyld, men jeg har virkelig haft nogle irriterende dage!

Men det hele bunder i, at jeg døjer med den skulder/nakke! Ihhh hvor er det træls!!

Min egen kiroprakter og fys holder selvfølgelig ferie på samme tid, øv øv! Så jeg måtte ringe til en anden kiroprakter for at få en tid, og det er så bare lige dobbelt op på prisen, når man starter ved en ny, dobbelt op på øv! 

Jeg var der i tirsdags og igen igår.. Jeg er blevet knækket, rykket i, masseret på og fået chokbølge behandling.. Og jeg føler mig stadig helt "spændt" op... Og det gør mig træt!! Det påvirker også min søvn om natten, og jeg stresser over at jeg ikke kan få trænet!

Jeg har lavet let cardio om morgen, og forsøgte at træne ben i maskiner i onsdags, men det var med meget let belastning, for ikke at spænde for meget i nakken... Årh det var en trist omgang :/
Jeg har ikke trænet overkrop siden sidste uge, og jeg stresser mere og mere over det!

Dette med min nakke/skulder er højst sandsynligt et meén fra da jeg var med i en trafikulykke sidste år, mens jeg var på arbejde.. Efter ulykken havde jeg mange måneder med smerter, spændinger og hovedpine, og det er lidt af det samme nu, plus at det er som om jeg har "hold" i nakken også..


Jeg føler jeg tager et kg på for hvert måltid jeg spiser, nu jeg ikke er lige så aktiv :( Jeg tænker meget på mine konkurenter, de køre bare derud af, og så ligger jeg herhjemme og kan ikke træne en skid!! Det gør ondt på mig! Og det fucker med mit hoved!! Men!! -Jeg ved jo godt at det ikke nytter noget! -min krop har brug for at komme sig! Og så skal jeg lære at lade være med at stresse! For det får mig ikke ligefrem til at smide det sidste fedt på maven! Nej tværtimod!

Så pyyyyyyha...... Jeg skal lære at det er ok at ligge herhjemme, og slappe af.. Min krop har brug for det!


I sidste ende når jeg står på scenen, (for på scenen, det kommer jeg! No matter what!) ja så kan jeg jo ikke gøre mere til eller fra, jeg kan kun gøre mit bedste, og håbe det er godt nok! 
Jeg skal tage det hele som en kæmpe oplevelse, huske på at jeg gjorde det, at jeg nåede så langt, trods min krop har været noget usamarbejdsvillig iforhold til skader! 
Jeg kan ik gøre noget til eller fra mine konkurenters form eller præsentation på scenen.. 
Så jeg gør hvad min krop kan holde til! Bum!


Nå, jamen jeg har efterhånden valgt at prøve alt for at få bugt med denne irriterende krop!! Så i morgen skal jeg prøve noget nyt! Jeg får besøg af en alternativ behandler! Ja det lyder hokus pokus agtigt, men jeg er bare nød til at prøve!! For jeg gider ik det her mere! Og har hørt godt om det der kranio sakral terapi, så nu prøver jeg det sku!! Wish me luck!!


Og så lige til en lille pinlig historie: På vej hjem fra job igår fra Hjørring, der skulle jeg lige tanke.. Da jeg er kommet ind for at betale, så opdager jeg, at mit dankort ligger derhjemme...!! Fuck!! 
Så næste Torsdag må jeg lige pænt ind forbi shell med 500kr... Det var fandme pinligt! 

Jeg skal på vægten i morgen tidlig og søndag aften skal jeg ud og måles hos Coach..

Nu er der kun 4 uger tilbage!!

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar