lørdag den 3. august 2013

Den store test!!

Ja altså smagstest!;)

Jeg vandt tidligere på ugen en konkurence inde på http://sundhedoglivsstil.blogspot.dk/

Jeg skal derfor smagsteste forskellige smage fra fitnessguru www.fitnessguru.se


Og det gør jeg da med glæde! 
De har utallige smagsvarianter, så det er bare med at gå i krig! 

Jeg har allerede smagt Chocolate Mint ISOLATE, samt Peanut Butter ISOLATE, og jeg er FAN!! 
Jeg er en sucker for Peanut Butter! -Så den er virkelig en favorit! Bland den med iskoldt vand, og ik for meget, så den
Bliver lidt cremet, yum yum!! 

Deres ISOLATE er genial når man er på diæt da næringsindholdet ser således ud: 

30gram pulver:

104kcal.
26g. Protein.
0g. kulhydrat.
0g. Fedt.

Jeg glæder mig allerede til min næste shake! 



.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar