onsdag den 25. september 2013

11 Days Out!

Vi nærmere os!! 


11 dage til jeg igen står på scenen! 
9 dage til indvejning!

4 hårde styrkepas tilbage!
4 morgencardio tilbage!

Uhh nu er det snart!! 

Mit humør har været ret godt denne uge, men det hænger nok sammen med at jeg nu selv kan se at formen bliver bedre, OG at vægten går ned af igen! Nice! Og så alle de positive ting som Coach siger! Det hjælper sku på humøret! 

Et par form billeder: 


Og når jeg så i næste uge smider det sidste væske, så skal det nok blive godt! Jeg tror på det! 

Men ingen tvivl om at det er hårdt lige nu! Jeg tænker på mad konstant! Det er forfærdeligt! I morges på min powerwalk gik jeg forbi ikke mindre end 5 bagere, hold nu op hvor duftede det godt! Skyndte mig videre! Hehe.. 

Jeg er også begyndt at glemme meget, skal seriøst skrive alting ned, ellers så smutter det altså bare ud i det blå.. Så vil også lige sige undskyld hvis der er nogle der føler sig glemt, jeg lover at gøre det godt igen efter DM! 


Jeg har også tænkt meget på hvad der skal ske efter DM, men det vil jeg lige snakke med Coach om inden jeg kommer med noget konkret.. 

1 af de ting jeg glæder mig meget til efter endt Diæt, det er at kunne tage ud og spise med venner og veninder., det savner jeg meget! Og at kunne tage hjem og spise mors mad! Nom nom! 

Nok om mad! 
Min krop er ved at være brugt nu! Jeg er virkelig øm i alle muskler! Så glæder mig til afslapning de sidste par dage op til DM! Det bliver lækkert!  

Har ikke mere på hjertet lige nu :) 

Ha det godt :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar