tirsdag den 10. september 2013

En stor TAK!

Jeg har haft den fedeste weekend! Det har været den vildeste oplevelse! Og jeg svæver stadig rundt på en sky af glæde, overvældelse og lykke!! Det føles så godt! 

Og hvordan gik det så? Jo jeg hev da lige en SØLV medalje med hjem! YaaaaY! Jeg er så glad!!



Ved godt jeg ikke ser så glad ud lige der, men det var jeg! Og er det stadig!!
Især når jeg tænker på, at jeg 3 uger inden stod med en skade der var "brudt" op endnu engang, og knap kunne bevæge hovedet mod venstre, fik at vide af min gamle træner at jeg ikke ville kunne klare mig i BodyFitness og så stod jeg også lige pludselig uden træner, 3 uger inden! Og så endte jeg alligevel med en Sølvmedalje! Fedt! 

Kunne aldrig have gjort det uden min nye træner Anders og hans kæreste Line! 1000tak!



Og jeg kunne heller aldrig have gjort dette uden alle jer der har støttet mig! 
Alle og enhver der har "liket" på Facebook og på Instagram, hvert et tryk betyder SÅ meget for mig! Selvom I måske ikke lige tror det, så er det virkelig noget jeg sætter pris på!  Det betyder SÅ meget!

Der skal også lyde en stor tak til Pigerne fra SkinCare, som sørgede for at jeg blev vokset og fik de lækreste negle! 


En stor tak til Feminin og Maskulin, som sørgede for at jeg havde de smukkeste Bambi vipper! 


Og så vil jeg også takke VIDA som sørgede for at jeg havde en lækker grund Tan, inden jeg fik lagt JanTana på ! 



Og til sidst men ikke mindst! Så vil jeg takke min kære Fysioterapeut Karsten Ekmann, som har sørget for at jeg kunne holde mine skader nede, så jeg kunne komme til at stå klar på scenen! Det har været guld værd!!  Han holder til på Stengade klinikken her i Aalborg ved Gåsepigen..


Jeg håber på at I alle har lyst til at støtte mig frem mod DM som er om mindre end 1 måned! Træningen og Diæten er i fuld gang igen!
Og jeg har været så heldig at Anders og Line vil coache mig hele vejen til DM også, hvilket jeg er SÅ glad for! De stiller nemlig selv begge to til DM, så det at de har en atlet også, det syntes jeg er kæmpe stort af dem! Jeg er mega glad for vores samarbejde! Og jeg føler mig i trygge hænder! De har trods alt lige hjulpet mig med at hive en Sølvmedalje med hjem, så lad os da se om vi kan gøre det en tand bedre til DM :P


Jeg laver et længere indlæg omkring selve debutantstævnet senere, men ville lige sørge for at jeg fik takket alle, inden min Diæthjerne går på igen.. Hehe..


Tusind tak allesammen!!! Jeg er SÅ rørt!!


.<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar