søndag den 29. september 2013

1 uge! 7 dage!! -DM!!

7 dage til scenen!
6 dage til jeg skal ha flere carbs og se på store Bodybuildere! Og heppe på Coach Anders!!
5 dage til indvejningen!


3 x let fullbody program!

Nu går tiden stærkt ! Yay!!

Jeg glæder mig SÅ meget!!




Men det må gerne gå endnu hurtigere! Hehe..


Jeg har indtil igår troet at jeg skulle stille i BodyFitness JR igen, da jeg havde hørt at jeg kunne gøre det året ud... Men jeg ville lige forhøre mig igen, for en sikkerheds skyld.. 
Og NEJ, det kan jeg ikke!!

Så jeg skal istedet stille i de "voksnes" række..  Og det gør nok at den placering jeg håber på, ikke bliver helt lige så god, da jeg nu stiller op imod nogle der har været i gamet i længere tid.. Men sådan er det jo! Jeg kan ikke gøre andet end at stille i den form jeg nu rammer, og håbe på at dommerne kan lide det de ser! Jeg bliver højst sandsynligt den yngste i klassen.. 
Jeg ved heller ikke hvem der stiller i denne klasse, så det gør det en del mere spændende! OG nervepirrende!  Men jeg er ved godt mod, for Coach siger min form er god! Så det stoler jeg på!


Hvis jeg sammenligner denne uge, med samme uge før NC, så har denne uge været meget bedre! Jeg har været træt ja, men har ikke haft kvalme osv. som jeg havde sidst! Skønt! Og jeg har haft nogle gode træninger, godt med pump! :P


Jeg er idag startet på "ny" kost, så nu hedder det æggehvider, kylling, torsk, bønner og asparges, og enkelte Riskiks.. Og så begynder væskeudtømningen i løbet af næste uge.. :) Alt efter hvordan formen ser ud.. :)

Næste uge bliver igen en rigtig dulleuge! Der skal jeg nemlig ha ordnet alle de lækkerheds ting der nu skal til:) Min uge kommer til at se sådan ud:

Mandag:
 Ordnet hår hos Poul M i Aalborg Storcenter af Carina!
Lavet negle af Bettina hos SkinCare i Hasseris.

Tirsdag:
Ansigtsbehandling og vokses af Mette hos SkinCare i Hasseris.

Onsdag:
Prøve Make-up og sætte hår med Lea og Stine.

Torsdag:
Lavet vippe extension hos Maskulin & Feminin på Vesterbro her i Aalborg.

Fredag:
Lavet spravtan af Louise hos Klinik VIDA her i Aalborg..

Lækker uge hva? Udover dette skal jeg selvfølgelig ha trænet og ordnet andre småting, og fredag køre vi mod Herning KL.14, sammen med Trine, som selv stiller i AF.. :)


Nu da jeg ikke stiller i JR klassen alligevel, så ved jeg faktisk ikke om jeg skal til forbedømmelse eller ej, det ved jeg først med sikkerhed fredag efter indvejningen, så der skal jeg nok lige komme med en opdatering :) 

Min form bliver lidt bedre for dag til dag, og har faktisk smidt næsten 18kg nu siden Januar!!
Siden NC er der røget et par kg, men ved ikke hvad min fedt% er på..

Det var alt for nu..

Lige lidt Flashback fra NC! .<3 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar