tirsdag den 3. september 2013

Peak Week! 4 Days out!

Ja så er Peak Week altså igang hos mig! Og der er nu kun 4 dage til jeg skal stå klar på scenen! Jeg glæder mig SÅ meget!!

Denne uge står på nedtrapning af træningen, væskeudtømning, selvforkælelse og Upcarbning ! 

Jeg har idag lavet mit sidste Cardio inden K-Dag!! Yay! Jeg har altid elsket Cardio, men her på det sidste, ja der har det hængt mig langt ud af halsen!

Mine træninger har været med 60% belastning ca. Og så mange gentagelser.. Og så øver jeg poseringer hver dag! 

Min mad ser i store træk således ud: 

Morgenmad: 

Æggehvider, Riskiks og så får jeg nu også friske Asparges til, da de er vanddrivende..

Frokost nr.1:
Kylling, bønner og friske asparges..

Frokost 2:
Torsk, Riskiks og friske asparges..

Efter træning:
Æggehvider med kanel og sukrin.

Aftensmad:
Torsk, bønner og friske asparges..

Inden sengetid:

Kylling og må godt få friske asparges til ;)

Søndag og mandag har jeg drukket 3 liter alm. vand og idag er jeg oppe på 5 liter vand..  

Denne kost køre jeg igen i morgen, og så hedder den mere mad fra torsdag med flere carbs!! Jeg kan slet ikke vente! 

Igår var jeg forbi den søde Carina ude i Poul M i Aalborg City syd, for at få ordnet håret :) 
Det er blevet så fint! 

Idag har jeg været ude hos Skin Care og blive vokset og fået ordnet mine bryn! Er Så glad for de sponsorere mig! 

Skal ud til dem igen i morgen for at få lækre negle! Både på hænder og tær!

Det skal jeg nok lige komme med en Update på i morgen :) 


Jeg er stadig træt og energi forladt! Men nu er der kun 4 dage til jeg står på scenen! 2 dage til jeg skal ha mere mad!! Nom nom! 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar