fredag den 6. september 2013

Dagen før dagen!

Så er det i morgen det går løs!! 

Jeg er såååå spændt! 

Jeg er netop kommet til Ringsted , hvor jeg er blevet indlogeret hos Bentes Bed&Breakfast, her er super hyggeligt! Og har lige lagt mig med stængerne oppe! 


Nu venter jeg bare på at komme til indvejning kl.19..
Og på at høre hvornår jeg må få noget mere maaaaad! 
Jeg har kun måtte drikke 300ml. Vand idag, salten er cuttet og så har jeg idag indtil videre fået måltider bestående af ananas, kylling, bønner og ris.. Fordelt ud på 4 måltider..




Jeg opdatere nok ikwke så meget herinde inde før det hele er overstået, men jeg vil forsøgeat opdatere med en del billeder på Instagram, så følg mig der ;) aknice

Nu vil jeg slappe af indtil indvejningen og indtil min kammerat kommer og underholder :)


.<3 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar