fredag den 13. september 2013

Min beretning om Debutantstævnet 7-9-13! Del 1...

Så er det vist på tide, at jeg skriver lidt om min oplevelse om Debutantstævnet...

Fredag: 
Fredag morgen stod jeg op i god tid inden vi skulle køre afsted kl.1000..
Som det første hoppede jeg på vægten og tog billeder af Formen og sendte til Coach.
Det var ikke heeeelt som det skulle være, så jeg fik pillet lidt fra morgenmaden :( Øv! Så jeg fik kun lidt kylling og ananas, så det var ris jeg ikke måtte få alligevel.. Men jeg var lykkelig over at få ananas!


Kl.1000 blev jeg hente af Bikini pigen Lea og hendes veninde Stine, kæft hvor havde vi meget bagage med! Og vi manglede stadig at hente Trine som er Atletic Fitness pige! Bilen blev pænt fyldt, men vi fik plads til det hele! Afsted til Ringsted det gik! 

Vi ankom i Ringsted og jeg blev sat af hos Bentes Bed&Breakfast, der var helt fyldt i under etagen af andre atleter, tror det var TeamKøge der havde indlogeret sig der. Jeg var så priviligeret at jeg fik Bentes og hendes mands soveværelse ovenpå, her var der elevationsseng, så jeg kunne ligge lækkert med benene oppe, perfekt!
Jeg brugte ventetiden indtil indvejningen på at se serie på Netflix, spise og slappe af..


Hele fredagen måtte jeg kun få 0,5liter vand, så det var lidt tørt med ris til sidst..

Min kammerat Kasper kom og hentede mig ved 1830 tiden, og så tog han med til indvejningen som startede KL.1900.. I Fitnessklasserne skal vi faktisk bare måles, for at være sikker på at vi står i den rigtige klasse, og så skal vores bikini og sko godkendes.. Det gik egentlig ret hurtigt, der var styr på det fra DBFFs side, så det var lækkert!


Efter indvejningen var det tilbage hos Bente, og jeg fik spist dagens sidste måltid, og jeg fik lagt et lag farve, og så var det i seng..

Jeg sov faktisk rigtig godt, trods jeg var oppe og tisse 3 gange, men jeg faldt hurtigt i søvn igen, skønt.

Lørdag:

Lørdag stod vi op 0545, fik børstet tænder og hurtigt afsted til Kongres centret, for at mødes med Coach Anders og Line..

Vi fandt Anders og Line, og jeg fik placeret mig og alle mine ting Backstage.
Så skulle de lige se formen, og så begyndte jeg på at carbe op! Nom nom nom! Riskiks med Peanutbutter!


Senere kom 3 af mine veninder, hvor Mehl havde lovet at ligge Make-up og sætte hår på mig, og det blev rigtig godt! 


Herefter skulle jeg bare sørge for at spise ca.1 gang i timen, og det skulle være Riskiks med Peanutbutter og syltetøj! Ja jeg klagede ikke! Hele..


Det var slet ikke så tosset! Dog begyndte jeg at savne vand på et tidspunkt!

Da klokken var lidt i 12, da skulle jeg til forbedømmelse, uhhhh jeg var så spændt!!!

Jeg kværnede 100gram mørk chokolade lige inden jeg skulle på scenen, samtidig med at jeg fik pumpet op, chokoladen gik lige i musklerne på mig! Hehe..




Jeg var blandt de første 3 der blev kaldt ud på midten, så det tegnede rigtig godt!

Da jeg kom af scenen igen var jeg lettet og glad, men det gik virkelig stærkt! Man er vel kun på scenen i 5-8min. Men det var nogle fede minutter!!

Herefter kunne jeg bare vente på at høre om jeg var videre i finalen, og det var jeg!! Yay!!


Dette er første del af min lille fortælling, næste del kommer i løbet af weekenden.. 

.<3 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar