torsdag den 19. september 2013

Farvel energi!

Hele sidste uge fløj jeg rundt på en sky og havde masser af energi fra alt det mad efter jeg havde været på scenen.. 
Men nu er det lidt som om at luften er gået af ballonen., :/ min energi er hvertfald ikke som den var i sidste uge.. Øv! 

Men nu er der kun 15 dage til indvejning! Og 17 dage til jeg skal på scenen igen! 
Ohh my hvor jeg glæder mig!! 

Det blev igår offentligt gjort hvor mange der er i hver klasse, og vi er faktisk kun 6 i min klasse.. Og det er lidt ærgerligt, for det betyder så, at min klasse ikke skal til forbedømmelse, så vi skal kun på scenen 1 gang, nemlig i finalen.. 
Og det er virkelig en fed følelse at stå på den scene! Så ville da gerne gøre det 2 gange! 

DBFF har meldt ud at de flytter finalerne frem til kl.1300 istedet for kl.1500, som der står på billetterne, og det er fordi der er en del klasser der ikke skal til forbedømmelse, og så risikere man ikke at det hele sluttet kl. meget sent søndag.. 

Så jeg har gooooood tid til at ordne hår, make-Up og spise Riskiks inden jeg skal på scenen ;)  Mmm, drømmer allerede om de Riskiks med Peanutbutter og syltetøj! Nom nom nom!! 




Jeg havde fødselsdag i mandags! Så nu er jeg sku et år ældre! Jeg fejrede det med masser af træning og diæt mad ;) Og nogle af de personer der betyder meget for mig .<3 

Og så må jeg sku ha mig en ordentlig fødselsdags kage efter DM!! 

I morgen skal jeg en tur over grænsen med min kammerat Kasper, og mon ikke jeg får købt lidt snoller til efter DM? 

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar