mandag den 16. september 2013

2.del af min oplevelse med DBFF Debutantstævne !

Ja jeg røg jo i finalen! Jubii!!

Allerede da jeg var Backstage tikkede der en SMS ind fra en veninde om at jeg var gået videre, men jeg ville altså selv op og se det sort på Hvidt inden jeg troede på det! 

Det var SÅ fedt! Jeg var bare SÅ glad!! Det næste der skulle ske var at alle finalisterne skulle stå klar til at øve finaleåbningen kl.1430.. Så jeg havde lige et par timer til at chille rundt i.. 
Så her brugte jeg tid på at sige Hej til mine veninder der var kommet for at se mig, jeg fik snakket med min bror Brian og min svigerinde Janni som var frivillige derovre og så skulle jeg ellers til at gøre mig klar til finalen!! 

Jeg skulle ha min fine finalebikini på, smykker og lige ha finpudset hår og make-Up.. 

 

Klar til finalen!! 

Efter finaleåbningen gik jeg udenfor med Karima og Trine fra Team Kiraly, hvor vi fik Kasper til at tage nogle billeder af os :)

Og derefter brugte jeg det meste af ventetiden Backstage hvor jeg hyggede med Team Kiraly og fik spist en masse Riskiks og andre lækkerier ;) 

Her er Trine og Jeg.. Trine vandt sølv i AF -163, hun er SÅ sej!! 


Lidt M&Ms med peanuts gjorde min krop godt! Hehe.. 

Jeg fik også en burger og fritter fra Burger King inden finalen, og det sagde mig absolut ingenting! Og blev ret dårlig efter jeg havde spist det, men efter 1 times tid gik det heldigvis over! 

Jeg kunne heller ik spise det hele faktisk.. Pyha...

Nå jamen der var lidt mere ventetid.. Og SÅ var det tid!! Jeg kværnede 100gram mørk chokolade imens jeg fik pumpet godt op, og chokoladen gik lige i armene på mig! Hehe..  
Line fik lige finpudset mit hår og min farve og så gik Coach Anders og jeg op og stod klar! Uhh jeg var spændt! Kunne jeg nu huske min T-Walk osv?!?

Men ja det kunne jeg, og umiddelbart gik det rigtig fint! Glæder mig til at se en video af den!  

Jeg var den første til at blive kaldt ud i Finalen!! Det man også kalder for første Call out! Og det er som regel et rigtig godt tegn! Så det var bare mega fedt!! 


Jeg føler at tiden på scenen gik MEGA hurtigt! Og lige pludselig var det tid til premieoverrækkelsen! 

6. Pladsen blev uddelt, så 5. Pladsen, 4. Pladsen, 3.pladsen... Uhhh nu var det virkelig spændende! Blev ved med at lytte godt efter og huske på mit nr! 

"2.pladsen går til: Nr.231 Anja Møller" woooow!! Jeg havde slet ikke regnet med noget! Og så stod jeg der og havde lige vundet en SØLVmedalje!! Det var så vildt!!!! 


Billed lige efter scenen med Coach Anders og Line! 

Jeg var helt rundt på gulvet bagefter, vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv! Og samtidig med det, så svævede jeg bare rundt på en lyserød sky! 


Jeg fik sagt farvel til mine veninder som kørte hjem efter min finale, og så gik jeg ned og pakkede mine ting sammen med hjælp fra Kasper, da jeg stadig var en smule rundt på gulvet., 


Jeg fik fundet Lea, Stine og Trine og så blev bilen pakket og vi kørte mod Aalborg af., jeg var virkelig træt nu! 

Men vi skulle da lige ind omkring en tankstation for at købe lidt snoller! Jeg fik købt en lille is og lidt slik., og så kørte vi ellers afsted igen,, årh det var nu godt med den is!

Klokken var ca.03 om natten da jeg endelig var hjemme .. Jeg tog make-Up af og hoppede i bad og så i seng.. Men kunne jeg sove? Nej slet ikke! Øv! 
Og jeg vågnede om søndagen ved 8 tiden! Og kunne slet ikke falde i søvn igen :( Havde også ondt i maven af alt det jeg havde carbet op med om lørdagen plus det jeg proppede i hovedet efter jeg havde været på scenen., :( 

Men det skulle da ikke holde mig fra at tage ud og spise Brunch med Lea om søndagen! 



Mmm det var godt!!
Men jeg blev godt nok hurtig mæt!!

Senere om søndagen tog jeg hjem til min far, og vi var da også lige indenom bageren en tur.. Ups.. 

Jeg fik virkelig spist nogle crap ting den søndag!! 

Newcomers var en virkelig fed oplevelse! Det gav mig et sus i maven uden lige!! Og det er helt sikkert noget jeg vil gøre igen! Og eftersom jeg er blevet udtaget til DM, ja så kommer det til at ske om mindre end 3 uger! Det blir så fedt!! 


Så nu er det bare snuden i sporet og fuld fart på diæt og træning! Så jeg lige lkan komme liiiiidt længere ned i fedt%.. 

Hvis der nu er nogle der har spørgsmål til alt det her, så bare spørg løs!

Jeg ligger også nogle flere billeder ind fra selve dagen på et senere tidspunkt, skal bare lige ha samlet dem sammen..

19 dage til DM! Forhåbentlig med en bedre og vildere form end til Newcomers! 

. A.K .<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar