søndag den 22. september 2013

14 Days out!!

Puha.. Nu syntes jeg altså det er ved at være hårdt igen!! 

Men om 14 dage står jeg på scenen! Og så vil det være det hele værd! I know! 

Jeg har kun en uges hård træning tilbage, og kun 7 dage mere med Cardio! Yay!

Jeg er pt. Sat op i Cardio, så har nu 2 timer om dagen, dvs. at jeg nu har 14 timers Cardio tilbage! -Ja jeg tæller timerne! Haha.. 

Jeg har kun 1 bentræning tilbage og det er på torsdag! :)  Ja jeg kan finde på nedtælling af alt pt.!


I fredags var jeg med min kammerat Kasper ved grænsen.. Puha det var hårdt! Jeg havde jo lyst til at købe en af hver af det slik de havde! Selv ting der førhen aldrig har sagt mig noget.. Jeg prøvede at styre mig, men fik da vist liiiige købt rigeligt.. 
Og dette er faktisk ikke alt :/ 
Det er næsten pinligt!!

Jeg tror nu også at det kommer til at vare længe inden jeg får tømt "lageret".. Ellers går jeg da i sukkerchock!!  Men der ryger nok lidt ned efter konkurencen, men hvis jeg har det ligesom efter NC, så ku jeg sku ik rigtig spise noget :/ 
Nu må vi se, dagen til DM er jo heller ikke lige så lang som til NC., uhh jeg glæder mig!! 



Igår lørdag var jeg oppe og træne med Anders og Line! Det var rigtig motiverende, da jeg har hængt lidt med mulen de sidste par dage, og de syntes at formen så fin ud, så det var skønt! 

Jeg syntes ikke selv at jeg kan se forbedringer lige for tiden, og det er ret demotiverende! Jeg føler mig blød, oppustet og tyk på maven! Men går ud fra at det bare er fordi jeg stirre mig blind på mig selv.. 

Men min form dagen efter NC var virkelig god! Se lige: 


Fra i morgen begynder jeg at tage nogle flere formbilleder de sidste 14 dage, så jeg har noget at sammenligne med.. 

Vægten er også steget igen, men det kan kun være væske jo.. Det håber jeg da hvertfald!  

De sidste 14dage her må godt gå stærkt!! 


Jeg gik forresten Powerwalk fredag morges nede ved havnen, og fik taget disse flotte billeder: 






God søndag! .<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar