mandag den 21. oktober 2013

Cypern part 2



Dag 2 (Mandag)

Jeg havde sat mit ur til at vække mig kl.0700, så jeg kunne komme ud og løbe.. Eller det vil sige, det troede jeg at jeg havde gjort, men mig ur kørte stadig på dansk tid, og da vi er en time foran hernede, ja så ringede mit ur først kl.0800.. Så det blev ingen løbetur, da jeg ikke ville kunne nå det inden vi skulle ned og spise.. 

Så jeg må se om der ik kan blive tid til en løbetur senere..

Vi fik spist morgenmad og så var vi lige kort tilbage i vores Bungalow, for at hente det vi skulle ha med på tur..



Ca.kl.1000 tog vi en taxa ind til hovedstaden Nicosia..
Her gik vi rundt og kiggede på de forskellige lokale butikker, og da far var ved at være kaffetørstig fandt vi en Starbucks .. Jeg elsker Starbucks! Og jeg er en sucker for deres Frappucinoer! -Så jeg var nød til at ha sådan en.. 



Har besluttet mig for, at give mig selv lov på denne ferie, ellers går jeg bare og banker mig selv oven i hovedet over at jeg har spist dit og dat.. Og gider ik gå og ha dårlig samvittighed.. Så jeg gir lidt slip, og så må det for alvor stoppe når jeg kommer hjem! 

Efter vi havde fået kaffe var det tid til frokost.. Jeg var nu ik særlig sulten, så jeg fik bare en lille let frokost på den cafe/ restaurant vi fandt..  

Da vi havde spist fandt vi en taxa og kørte mod Acapulco .. Vi blev sat af i en lille by i nærheden, for at skifte Taxa og finde et supermarked for at købe lidt at tage med tilbage til Resortet..  Vi fandt dog kun en lille kiosk, men vi fik købt noget flaskevand til at tage med tilbage til hotellet.. 


Herefter gik vi lidt rundt i Girne og kiggede, før vi fandt en shuttel bus at tage med tilbage til Resortet.. 

Klokken var omkring 1730 da vi kom tilbage, og aftensmaden var først kl.19, så jeg hoppede i træningstøjet og tog ned for at træne skuldre, Triceps og Biceps.. Det var en helt ok træning, mine skuldre blev hvertfald trætte! Der var en del andre nede og træne idag, de brugte dog stort set kun Cardio maskinerne, så havde de fleste vægte for mig selv :) 


Efter træning...

Da jeg var færdig med at træne gik jeg tilbage til Bungalowen hvor far og Christian slappede lidt af, jeg tog et hurtigt bad og så var vi ved at være klar til at tage ned og spise.. 

Der var ikke så meget kød denne aften som jeg fandt interessant, deres grillede kyllingefileter var fyldt med olie, så de var knap så gode.. Men jeg fik da kørt lidt kød indenbords :) Og til dessert var der pandekager!! Ohh noo! Pandekage med chokolade OG nødder i! De var seriøst gode!! 
 
Når ja, smagte også lidt på kagerne .. :) 



Jeg fik dig efterfølgende virkelig hovedpine! Tror det er alt det sukker :( 

Så nu ligger jeg i sengen og er på vej i seng.. 

Udsigten fra Acapulco Resort:

1 kommentar:

  1. Cypern dejlig sted at være guide :D var guide på Nausicaa Hotel i Fig tree bay protaras. Kan se du har hygget dig ihvertfald :D

    SvarSlet