lørdag den 26. oktober 2013

Cypern part 4

Hov, denne skulle selvfølgelig være før part 5 ;) Sorry.. 

Dag 4 (Onsdag)

Idag onsdag havde vi forudbestilt at komme med på en bådtur, hvor man kunne komme ud og nyde det gode vejr midt på havet.. 

Vi stod op, spiste morgenmad og fik pakket de ting vi ville ha med, og så ned til Receptionen, hvor vi ville blive hentet og kørte til haven hvor båden skulle sejle fra.. 

Det viste sig at vi kun var os 3 der skulle med denne båd, så vi blev hurtigt vist hen til en anden båd, hvor der var langt flere der skulle med.. 




Båden var fyldt med liggestole, så man kunne ligge på dækket og få en god tan! 

Vi stoppede 3 gange undervejs så man kunne hoppe i havet og få sig en kold dukkert..

Mig og far..


Jeg var dog kun i en gang, men det var rigtig lækkert! Og vandet var helt klart! 

Mens jeg var i vandet og svømmede lidt rundt, var jeg sikker på at jeg så noget der lignede enten en blæksprutte eller en brandmand! Så jeg fik travlt med at komme op på båden igen! Hehe..

Så blev det tid til frokost, der kunne vælges mellem fisk eller kylling, og så var der noget forskelligt tilbehør til så som salat,  tzatziki, coleslaw, brød og lidt andet tilbehør..

Efter frokosten lå jeg mig op på dækket igen, for at blive mere brun:)


   
Far faldt i snak med et Britisk par og snakkede stort set med dem på hele turen... Så han hyggede sig også :)

Vi ankom til havnen igen ved 1630 tiden, hvor vi her gik hen til det sted, vi om formiddagen var blevet sat af, for så ville vi blive hentet der.. Vi ventede i 5-10min. og så kom vores Pick-Up :) 

Klokken var lidt over 17 da vi ankom til Resortet.. 
Jeg tog mit træningstøj på og tog ned for at træne.. 
Der var en del derinde igen idag, og en del børn/teenagere som liiiiige skulle prøve maskinerne, og de havde ikke meget forstand på noget af det! Og det lignede mest af alt at de brugte det som en legeplads... Det var lidt irriterende! 
Men jeg fik kørt en hurtigt træning igennem, og der var en pige dernede som spurgte ind til hvor mange år jeg havde trænet, hun ville nemlig selv gerne i form ;) -Måske jeg ik heeeelt ligner en badebold endnu ;) Selvom mine kinder dog efterhånden er blevet godt runde igen :P



Efter træningen var det tilbage i bad, og så gik vi alle 3 ned og spiste.. Her mødte vi Kristian og Majbrit, så vi sad sammen med dem. 

Efter maden ville de ned i Beach Baren og se fodbold, jeg blev på værelset, da jeg ikke var helt på toppen, og lige ville lave nogle ting på iPaden.. 

Og så varede det ikke længe før jeg gik i seng,, 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar