fredag den 11. oktober 2013

DM 2013 Del 2..


DM har været en KÆMPE oplevelse! 

Og hvor er det fedt at vide, at jeg er blandt Danmarks bedste Atleter! .<3 

Jeg vil nu prøve at fortælle lidt om hele weekenden.. 

Fredag:
Jeg startede fredagen med at sende formbilleder til Coach, for derefter at spise min morgenmad.. Så fik jeg pakket lidt til DM, og så skulle jeg ud til klinik VIDA for at få en lækker TAN! 



Derefter hjem til Lea igen, for at pakke det sidste, inden Trine kom for at hente os.. 

Lidt over 12 kom Trine og vi fik pakket bilen, hold nu kæft hvor havde vi meget med! Og vi manglede stadig at hente Stine og alt hendes bagage! Det endte da også med at Lea pg Stine sad med en masse af bagagen på skødet, for at vi kunne have det hele med.. Men vigtigste af alt, vi fik det hele med! 




Turen til Herning gik fint og smertefrit, og vi hyggede os! 
Da vi ankom til Herning skulle vi finde det Bed&Breakfast som jeg havde Booket til Lea og jeg.. 
Vi havde dog aftalt at Stine også sagtens kunne sove der, og der var masser af plads på værelset, så det var intet problem! 

Og da Trine så hvor stort det var, ja så valgte hun også at sove ved os, det var SÅ hyggeligt! 

Da klokken blev 17 var det tid til indvejning, så vi tog over i kongrescenteret, som jo kun lå 100meter fra vores Bed&Breakfast, perfekt! 






Der var mange mennesker til indvejningen, da alle skulle vejes ind (måles) kl.17.. Men det gik egentlig ok hurtigt og uden de store problemer, og jeg fik godkendt både bikini, sko og at jeg var over 168cm. så jeg kunne stille i +168.. 

Og jeg fik hilst på en masse af pigerne fra  NC.. 

Efter indvejningen tog vi tilbage til værelset for at få noget at spise og slappe af.. Eller dvs. Trine og jeg slappede af, for Stine og Lea havde været så søde at hjælpe med at sætte de sidste sten på min bikini, så den kunne blive færdig, og 1000 tak tøser! Den blev SÅ flot!! Og en stor tak til Mie som har syet min bikini! -Den sad perfekt!

Og så var det faktisk tid til at gå i seng.. 

Det blev dog ikke til meget søvn, da jeg skulle op og tisse mange gange i løbet af natten pga. alt det væske jeg havde indtaget hele fredagen, og samtidig med det så havde vi snorkeBob på værelset (nævner ingen navne ;) ) Så mange timers søvn kan jeg ikke prale med.. 

Lørdag: 
Vi stod op ved 0730 tiden, og jeg fik taget formbilleder som det første, for at sende disse til Coach, formen var blevet bedre, så jeg fik spist min morgenmad, som bestod af det samme som om fredagen: Ris, Ananas og kylling.. Nom nom nom! 






Bland det med ekstra vand på panden, tilsæt sød og kanel og du har den lækreste morgenmad! Eller det syntes man hvertfald når man er på diæt! Sød og kanel kan spises på alt! Hehe.. 



Efter vi havde spist fik vi pakket vores mad til dagen i vores smarte 6PackBags! - Den er bare guld værd! Så kan maden holde sig hele dagen! 

Og så var det afsted mod Kongrescentret, hvor den stod på Bodybuilding hele dagen.. Min egen Coach, Anders, skulle selv stille i -90kg klassen, så det skulle vi helt sikkert se! 

Han stod super skarpt og i et rigtig flot felt! Så det var mega fedt at han lige hev en flot Sølvmedalje med hjem! Tillykke med det! 

Kl.13 om lørdagen stoppede jeg med at drikke væske, for at kunne slippe det sidste væske og få carbet ordentligt op om søndagen..

Vi brugte hele dagen på at se på store fyre, så da det hele var overstået var vi godt trætte! 



Vi tog hjem på værelset og forberedte nogle ting til næste dag.. 
Coach havde forinden vi smuttede fra centret kigget min form, og jeg skulle inden jeg gik i seng spise en HEL pakke Riskiks og en HEL plade mørk chokolade! Ja jeg klagede da ikke! 

Jeg fik spist mine sidste 2 måltider, hoppede i bad og så farvede Lea og Stine mig ind i det første lag JanTana.. 


Her med JanTana på..

Og så kværnede jeg mine Riskiks og chokolade og hoppede i seng.. Denne gang med ørepropper ;) 


Søndag:

SHOWTIME!!!

Jeg fik heller ikke meget søvn denne nat, men det var nok primært fordi jeg var spændt!

Dagen startede igen med et formtjek hvor jeg sendte billeder til Coach, og formen var GOD! Så jeg fik Go til at begynde Upcarbning! Yay! Så min morgenmad blev dette: 
5 Riskiks., Og så ellers med Nutella, Syltetøj og Peanutbutter ..  Nom nom..  Og dette skulle indtages en gang i timen.. 
I starten er det lækkert, men når man slet ik får noget væske, så blir man hurtig en kende tør i halsen, og tørsten blir hurtig stor! 

Nå men jeg fik spist lidt, og så lagde Stine og Lea make-Up på mig og satte mit hår.. Jeg blev så fin! 





Herefter pakkede vi vores ting sammen på værelset og fik det meste slæbt ud i bilen inden vi tog over i Kongrescenteret for at mødes med Coach Anders og Line.. 

Vi fandt en plads Backstage ved siden af Line som var igang med at gøre sig klar til  forbedømmelsen.. 

Jeg havde god tid, da vi desværre kun var 6 i min klasse, så vi skulle bare direkte i finalen.,  det syntes jeg var lidt øv..  

Da Line skulle til forbedømmelse gik vi ned i salen for at heppe på hende. Hold nu op hvor stod hun godt!  Hun har en killer form! 

Her lige efter hun var på til forbedømmelse: 


Herefter ringede min mor og lillesøster til mig, og fortalte at de var kommet frem til Herning, så da der var pause i salen, gik jeg ud for at finde dem.. 


Her er det min kusine Helle, mig, min lillesøster Mikala og min mor..
Er rigtig glad for at de gad komme og heppe på mig, det betyder rigtig meget for mig! .<3 


Efter jeg havde hilst på dem gik jeg Backstage og fik slappet af sammen med Line..



Og vi fik spist nogle flere Riskiks :)

Tiden gik og vi kom tættere og tættere på.. 
Da der var blevet øvet finaleåbning gik jeg ud til familien igen, så vi lige kunne tage nogle billeder sammen, de billeder har jeg dog ikke fået endnu, men jeg fik taget lidt med telefonen af mig og de to skønne tøser, Lea og Stine..



Og så fik jeg øvet lidt poseringer Backstage..


Det næste stykke tid gik med afslapning og endnu et lag farve, og så var det faktisk tid til at skulle ned mod scenen, for at påbegynde de sidste ting før jeg skulle på scenen, så nu skulle jeg igang med at pumpe up... Og lige kværne en plade mørk chokolade.. Jeg var virkelig tørstig på dette tidspunkt!



Her gøgler jeg lige lidt inden jeg skal på.. Tror lige at Stine eller Lea havde givet mig Lipgloss på :)

Og så skulle jeg på scenen... Åhh det var fedt!!
Jeg elsker det! Min T-Walk gik rigtig fint, men jeg blev ikke hevet ud til sammenligning som en af de første, så allerede der vidste jeg, at jeg ikke ville være blandt top 3, øv! 


Jeg nød hvert et øjeblik, men det blev desværre kun til en 5.plads, selvom jeg syntes jeg stod meget skarpere end de andre piger.. Og det gjorde jeg! Men umiddelbart stod jeg for skarpt, for mange seperationer i mine ben f.eks.. Og der skal selvfølgelig være en grænse for hvornår det er BodyFitness og hvornår det bliver f.eks Physique.. Men jeg syntes stadig jeg ramte en flooooot form! Og jeg vil helst ikke være "blødere" for så tror jeg ikke at jeg ville værre tilfreds med min form..

Og se lige hva jeg opnåede på bare en måned! Fra NC til DM ...


Jeg syntes det er helt vildt!  


Nå jamen jeg slutter denne oplevelse med en 5.plads, og det er jeg da slet ikke tilfreds med! Men jeg stod i mit livs bedste form, og vigtigst af alt, jeg var tilfreds med min form! Og det samme var min Coach!  At jeg så faktisk var i en for god form til netop denne klasse, det er der ikke noget at gøre ved..

Nu skal jeg sætte mig nye mål, blive bedre, større og stærkere og opnå en endnu bedre form til næste gang jeg går på scenen!




.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar