onsdag den 2. oktober 2013

4 Dage til K-Dag!!

Yay!! -Nu er der altså kun 4 dage tilbage, til at jeg endnu engang står på scenen! Uhh jeg glæder mig så meget!! 

Nedtælling:
4 dage til K-Dag!
3 dage til hygge i Herning!
2 dage til Indvejning! 
1 X fullbody træning tilbage! 

Uhhhhh nu er det snaaaart!!

Jeg har i denne uge både fået lavet hår, negle og fået en ansigtsbehandling :) Og det har jeg fået sponsoreret af de søde piger fra SkinCare her i Aalborg, de holder til i Hasseris By Midte.. 


Og håret har den søde Carina fra Poul M i City Syd stået for! Lækkert! 

1000 tak! Er rigtig glad for det! 

Jeg har siden i søndags kun trænet let fullbody minus ben, og jeg har den sidste i morgen! 

Idag har jeg trænet med Coach, og fået nogle af de sidste detaljer på plads! Og jeg kan højst sandsynligt starte med at carbe op noget før, i forhold til hvad jeg gjorde inden NC, lækkert siger jeg bare!

Jeg har valgt at være "ferie barn" hos Lea indtil vi skal til Herning fredag.. Jeg slapper bare bedre af i andres nærvær, som forstår min "situation" så jeg nyder at blive hygget om hos Lea! Det er jo også hende der skal være min opvarmer, og det er jeg rigtig glad for! 

Mig og Lea! 

I morgen skal jeg ind og ha lavet Vipper hos Feminin og Maskulin og senere skal jeg til jobsamtale! Yay! Mere om det senere! :) 

Lige nu ligger jeg på Leas sofa og chiller, mens hun er nede og træne.. Jeg har jo overstået min :) 

Hvis jeg sammenligner denne uge med ugen inden NC, så har jeg det meget bedre denne uge! Og mit humør og min energi er også meget bedre! Så det er lækkert!

Men hold nu op jeg har nogle lede cravings! Og jeg glæder mig SÅ meget til at carbe Up med disse lækkerier: 

Det blir en sikker fest!! 


Det var alt for nu!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar