fredag den 18. oktober 2013

Efter DM...

Så er det ca. 14 dage siden at DM blev afholdt...

Hvordan har jeg haft det?

Helt ærligt ik? - Jeg har virkelig haft svært ved at styre mit indtag af mad, og jeg havde altså ik troet at det var SÅ svært... Alle de ting der har været forbudte osv. i laaaaaaaang tid, de er blevet kørt ind... Og jeg har haft svært ved at styre mængderne.. Selv når det var de sunde ting jeg spiste, så røg der store portioner ind.. 




Har snakket med andre atleter, og de har haft det på samme måde, så jeg er heldigvis ikke alene..
Men Gud hvor syntes jeg allerede min form er forsvundet, og jeg syntes det er SÅ pinligt! 
Men jeg ved Jo også at hvis jeg tager mig sammen, så skal jeg nok finde de gode rutiner igen! Og jeg skal tage en del masse på, så mad skal der jo til!




Men det her med ikke at have en kostplan at følge lige pludselig, efter ca, et år, det er sku svært! Jeg skal jo ligefrem selv tænke over hvad jeg skal have at spise, hvad jeg skal handle osv.. Det er sku svære end jeg lige troede.. Så jeg glæder mig meget til at starte op på mine nye plan, som skal gøre mig bedre større og stærkere.. Så skal der bygges noget masse på! 

Mine fokuspunkter bliver at få mere dybde i ryggen og få mere masse på min ass! 




Jeg syntes der er laaaaaaang tid til DM næste år, og jeg gad godt at målet var lidt tættere på.. Så går med tanker om Loaded til April... Men jeg ved også at konkurrencen er en del hårde, da Loaded er et internationalt cup..  Og jeg kan ikke nå at bygge meget masse på inden.. 
Men åhhh hvor kunne det være fedt! 
Men det er noget jeg lige skal have en snak med Coach om.. Hvis han mener det er en dum ide, så venter jeg til DM til næste år..


Jeg er kommet godt igang med styrketræningen, og det er SÅ fedt at have energi, og føle sig stærk igen! I like it a lot!! Har trænet det jeg har haft lyst til, og har faktisk været nede og træne næsten hver dag efter DM.. Tror kun det var mandagen efter, at jeg ikke fik trænet og så har jeg vist haft en enkelt hviledag ud over det..
Cardio har jeg faktisk også lavet lidt af, men jeg holder det på et minimum, da jeg ved jeg risikere at køre død i det ret hurtigt ellers.. 

Jeg vil dog begynde at genoptage mit løbe 2-3 gange om ugen, for jeg savner at løbe! Og har jo været en ret god løber førhen.. Har før løbet 3400meter på en cooper (12min. Test), har løbet 10km på ca.38min. Men der var jeg også en skinny Bitch ;) Hehe.. Men vil gerne se om jeg kam blive lidt hurtig igen :)

Mange har spurgt hvad jeg ville efter DM.. Og det ved I så nu :) Jeg fortsætter denne livsstil, og jeg fortsætter med Anders som Coach, og vi er nu ved at være et lille Team med 5-6 Atleter.. Har ikke mødt de andre endnu, men det glæder jeg mig til!



.<3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar