onsdag den 23. oktober 2013

Cypern part 3

Dag 3 (Tirsdag)

Jeg stod op kl.0745 tog mit løbetøj på og var klar til at løbe! Det er bare sådan at Resortet ligger ret afsides fra alting og direkte ud til nogle store veje uden cykelstier, så der ville jeg ikke føle mig tryk ved at løbe..

Så jeg fandt en lang sti/vej indenfor Resortet som gik op af bakke, og så løb jeg bakkeintervaller istedet for at løbe en lang tur.. Men det var nu også hårdt nok i sig selv! Kunne godt mærke det var længe siden jeg sidst havde løbet intervaller, men godt det var det! 

Da jeg kom tilbage fik jeg vækket far og Christian, jeg tog et hurtigt bad og så var vi klar til at gå ned og spise morgenmad.. 



Efterfølgende brugte vi faktisk det meste af dagen på at ligge ved poolen.. Og så var vi lige nede og dyppe os i havet også :) 


Jeg fik faktisk et kompliment af en af livredderne idag, om at jeg havde nogle flotte skuldre og spurgte ind til om jeg trænede osv.. Det gjorde mig da lige lidt glad, eftersom jeg selv syntes jeg ligner en badebold for tiden ;) 

Christian og jeg lånte også et par ketcher og fik spillet lidt tennis., 

Ellers har vi ikke lavet så meget..



Idag havde Christian og jeg lavet en aftale om IKKE at spise kage.. Men i eftermiddags spiste han altså en is sammen med far! -OG han spiste kage til aften! Jeg spiste ingen kage, men spiste noget frugt og smagte sådan nogle stegte æbler.. Uhm de var gode!! Meeeen der var vist også en del sukker på dem :/ Og kanel.. 

Efter vi spiste aftensmad kig vi op i baren i den ene Lobbye og fik lidt kaffe og så kom Majbrit og Kristian (det par vi var på tur med mandag) og så spillede vi UNO.. 

Jeg forlod selskabet lidt før de andre, da det er med at falde i søvn før far ligger sig til at sove, for han snorker virkelig højt! Og vi bor jo på samme værelse.. Heldigvis har jeg et par ørepropper med, men de dæmper kun lidt for det..  Men hvis han falder først i søvn, ja så kan jeg hvertfald ik falde i søvn.. 

Det var den tirsdag.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar