lørdag den 26. oktober 2013

Cypern part 5


Dag 5 (Torsdag)

Torsdag havde vi valgt at tage med på den gratis sightseeing tur man kunne komme med på..

Efter morgenmaden fik vi pakket de ting vi ville ha med på turen og kl.10 skulle vi afsted med bussen.. 

Først gik turen til en lille landsby hvor der var nogle små cafeer, souvenirsshops og et museum..
Christian og jeg gik helt op så langt man kunne, og fik en rigtig god udsigt ud over Nord Cypern.. 



Herefter gik jeg tilbage og fandt far, og så satte vi os og fik en iskaffe på en af de små cafeer..  Vi havde ca. 90min. I denne lille landsby, inden vi skulle videre.. 



Næste stop var i Girne, her havde vi jo været før, så vi valgte at forlade gruppen og gå rundt på egen hånd.. Vi fik kigget lidt på butikker og vi fandt et sted at spise frokost.. Efter frokosten kiggede vi lidt videre i byen og så fandt vi en af de der shuttle  busser, så vi kunne komme tilbage til Resortet..

Da vi ankom til Resortet skiftede jeg hurtigt til bikini og gik ned til poolen.. Her lå Maj-Brit og Kristian så jeg joinede dem, og senere kom far og Christian også.. 

Jeg fik også svømmet et par runder i poolen og prøvet vandrutshjebanen, den var dog ikke vildt sjov.. Det var lidt som om at der var for langt imellem de stykker den var sat sammen af, så man fik pænt ondt i røven! 



Da solen var ved at gå ned forlod vi poolen og så skiftedes vi til at tage et bad, inden vi gik over til aftensmaden.. 

Efter aftensmaden mødtes vi med Maj-Britt og Kristian ovre i den Bar vi sad i den anden aften, og senere kom Rene og Heidi og så sad vi alle snakkede, og da poolbordet blev ledigt skyndte Christian, Rene, Kristian og far sig derop.. Og senere var jeg også med til 2 spil.. 

Derefter gik jeg hjem i seng, havde fået SÅ ondt i maven! Og min mave var total udspilet :(  Det var slet ik sjovt..  Tror min krop er ved at glæde sig til noget ordentligt sundt mad! 

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar