søndag den 14. juli 2013

59,6kg!! 55 dage! 8 uger ! Nyt pulver! Forandringer? Diet!!


Så er der gået lidt siden jeg sidst opdaterede..

Hvad er der så sket?

Jo jeg var f.eks på vægten igår!! Og se nu her: 
Endelig under de 60kg!! Yay!!  Den tur på Flammen må da ha været godt til mig! 
Siden sidste lørdag er vægten altså røget 2,6 kg ned!! Hvem sagde væskefyldt? Haha.. Er hvertfald ret overbevist om at det meste er væske.. :) Men jeg er glad!!  Det betyder også at jeg nu har smidt 12kg siden Januar! Det er lidt vildt hvis jeg selv skal sige det,. 


55 dage??

Det er så lang (kort) tid der præcis er idag, til at jeg står på scenen i min vildeste form! Jeg syntes det er snart!! Iht var der 8 uger til.. Det skal nok gå hurtigt!


Jeg har købt nyt proteinpulver igen igen.. Ville ha fat i ISO100, for at spare på kalorierne fra fedt og kulhydraterne, men uden at gå ned på proteinerne.. Men ISO100 har bare været udsolgt over alt :( Så jeg kiggede på fitnessgurus side i stedet, da jeg før har overvejet at prøve det.. 
Så jeg bestilte deres OneWhey Isolate, med PeanutButter smag og ChocolateMint smag.. 
Deres Isolate fåes desværre ikke i så mange smagsvarianter., Havde ellers hørt meget godt om noget af deres Alm. Whey.. Men nu prøver jeg dette :) 


I løbet af denne uge har jeg fået flere kommentarer på min form, at folk kan se at der sker noget.. Det er skønt! For har efterhånden stirret mig blind i spejlet, så jeg syntes bare slet ikke at der sker en skid :/  

Men her er lige et par nye billeder fra denne uge... 


Sker der noget??


Jeg skal ud til Coach og måles i morgen! Det kan da give mig et prej om det går den rigtige vej :) Spændende! Jeg glæder mig hvertfald!! 

Kan lige fortælle at jeg virkelig ef begyndt at mærke diæten nu! Er virkelig træt om aften! Og det begynder faktisk hen af eftermiddagen.. Jeg magter ik at være særlig social længere.. Kun med folk jeg ved der ik forventer noget af mig.. Hvor vi bare kan være tilstede sammen i samme rum, uden at lave det vilde.. 

De næste 8 uger trækker jeg mig nok en del fra sociale arrangementer, det ligner mig ellers ikke.. Har altid planer og bliver som regel rastløs hvis jeg ikke har planer.. Men kan mærke det begynder at blive hårdt nu, og så har jeg brug for at kunne være i min egen lille bobbel.. Det håber jeg at folk har forståelse for :) Min tålmodighed er også blevet væsentligt kortere end den plejer at være.. Så undskyld på forhånd, hvis jeg sommetider kommer til at bide/ snerre lidt af nogle af jer.. But now you know why! ;) 




God Søndag!! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar