torsdag den 4. juli 2013

OMG!!

Hvad sker der så lige for at jeg var mega træt igår, og hvad sker der da jeg skal sove?!?! Ja så kunne jeg ik sove! 
Har haft den mest nederen nat!! Har nok været oppe og tisse 5 gange!! Vendt og drejet mig 1 million gange! For til sidst at ligge mig omvendt i sengen! -Altså i fodenden og så enda på Maven! Som jeg helst ikke må pga. spændinger i nakken! 

Og endelig faldt jeg i søvn! Har måske fået 4 timer! Det er sku ik meget! Og nøøøøøøj hvor er jeg træt nu!! 

Mere end jeg var igår aftes! Øv!! 

Disse bliver helt sikkert min redning idag: 

Hurra for koffein og light!! 

Nu skal jeg forberede mad: 

Og senere er der bentræning på programmet dog med retningslinjer fra min fys, da han har behandlet min hofte her i morges, men det er heldigvis ikke så slemt som han først havde antaget! Jubii!

 
Fra kl. 16 står den på arbejde i FitnessDK! 

God Torsdag!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar