fredag den 26. juli 2013

Så gik der næsten en uge...

Siden sidst jeg skrev..

Hvad er der så sket? Ikke særlig meget faktisk..
Mine dage er meget ens pt. Og hvis ik jeg er på arbejde, så førsøger jeg at slappe af..

Mandag Efter arbejde gik jeg en tur på havnen med min kammerat Dan og vi tog lidt billeder for sjov:
Dan er også ham der skal være min opvarmer til debutantstævnet, er sikker på at han nok skal gøre et godt stykke arbejde! :) 

I tirsdags var jeg oppe ved de gamle, for at fejre min lillesøsters 14 års fødselsdag.. Det kan godt være hun er min lille søster, men hun er højere end mig nu.. Og jeg ser pt. Forholdsvis lille ud i forhold til hende.. Hehe..

Jeg roede intervaller tirsdag morgen og efter min morgenmad cyklede jeg op til de gamle, som blev en tur på næsten 40km.. Så nu er min cykel vist ordentligt afprøvet ;) 
Billed fra cardio i tirsdags: 

Min lillesøster, min svigerinde og jeg kørte en tur til stranden i Blokhus og tog en masse billeder dernede, skal nok ligge nogle op her på bloggen, når jeg får dem af Janni.. :) 

På vejen hjem til mor igen var vi lige inde omkring Spar i Hune, hvor Mikala fik hendes frokost, haha.. 
 
Hun nåede at spise hele pladen inden vi kom hjem..... Og da vi kom hjem havde mor købt fødselsdagskage og romkugler til hende.. Jeg nåede lige at suge lidt af næringen ud af det med øjnene ;) Hehe.. 

Om aften skulle de havde lasagne.. Åhhh jeg elsker lasagne!! Men nej, jeg sad med mine bønner og kylling.. Glæder mig til en omgang lasagne om 6 uger!! :P

Onsdag efter job fik Dan lokket mig med til Zulu sommerbio i skovdalen.. Var jeg oplagt til det? Overhovedet ikke! Jeg tog med og så første del af filmen, hvorefter Jeg måtte sige pænt farvel, for at hoppe hjem i seng, shit jeg var træt! Så det var bare guuuuuld værd at komme hjem under dynen! 

Torsdag var cardiodag, så istedet for at lave morgencardio, da stod jeg op, spiste morgenmad ordnede ting herhjemme, så som at forberede mad til de kommende dage: 

Jeg spiste min formiddagsmad, og så afsted ned i FW for at ro intervaller, pyyyh det var hårdt! Og bagefter powerwalkede jeg incline på løbebåndet, så jeg fik klaret det hele på en gang, og for lige at få det sidste cardio med, så powerwalkede jeg hjem til far for at hente bilen, som jeg skulle låne til Hjørring, så jeg kunne komme på job i FitnessDK.. Og så var den dag faktisk også gået..

Idag har jeg haft to nye hold i FokusFitness.. Har taget over for en af de andre instruktøre som skal sygemeldes.. Så fra nu af køre jeg 2 hold hver fredag formiddag i FokusFitness i Nørresundby.. Puls&Power samt CirkelFitness..  Idag afholdte jeg begge hold udendørs, da vejret jo er så lækkert pt. Så jeg syntes klart det er værd at udnytte! 

Jeg havde det vildt underligt imens jeg afholdte hold, havde mega kramper i maven, meget underligt! Så efter jeg havde afholdt undervsning, tog jeg hjem og fik en lille lur, inden jeg tog ned for at træne..
Fik trænet Ryg, Biceps og cardio.. 
Og derefter fik jeg handlet lidt, og så hjem og få min eftermiddags mad:
Mmmm, elsker mine pandekager, og jeg nyder dem virkelig! Sammen med en omgang ISIS syletøj er det virkelig lækkerier! 

Her til aften skal jeg bare slappe af, for jeg er virkelg træt! Er drænet for alt energi! Så går nok bare tidligt i seng i aften.. 

I morgen er det vejedag, så er lidt spændt på hvad vægten viser! Søndag skal jeg op til Coach og måles, hvilket jeg er endnu mere spændt på! I morgen er der 6uger til at jeg står på scenen! Det er nu det er hårdt! Det er nu jeg skal huske på hvorfor jeg gør det her! Hvis det var let, så gjorde alle det jo, ik?? Så jeg hænger bare i!! 

Igår da jeg gik i seng var specielt slem! Jeg var sulten! Min mave knurede og rumlede og skreg på mad!! Så er det altså svært at sove! Og når man så vågner, så skal man lige lave 60min. Cardio,  INDEN jeg kan få min morgenmad.... Det er sku til tider hårdt!! 

Men jeg har selv valgt det! Og jeg er glad for de tng der er sket med min krop, jeg har aldrig haft så tydlige abs som jeg har nu! Og jeg er stolt!! Jeg hænger i!!

6 uger, 43dage!! Keep fighting! 




.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar