onsdag den 10. juli 2013

8 weeks to go!!

Yep på Lørdag er der altså 8 uger til at jeg står på scenen!! 8 Uger!!! Det er altså ikke længe!! 
Vil lige give jer lidt update på, hvad jeg har lavet de sidste par dage..


I mandags fik jeg trænet bryst og triceps sammen med Rikke fra Teamet, det var en lækker træning, og her er et par billeder derfra: 

Vi har også fået os meldt til debutantstævnet nu! Yaaay!!

Så har vi forsøgt os med at lave is i denne fanzy maskine vi købte: 
Det virkede absolut ikke!! Om det er fordi det er sukkerfrie væsker vi putter i, det ved jeg ikke, men vi kunne hvertfald ikke få det til at virke!! Øv!!

Men så fik jeg denne ide: 
Gel! Det er sku smart! Det er hvertfald en måde at styre sine cravings på når man er på diæt, uden at få de ekstra kcal! Det er med at være opfindsom når man er på diæt!

Disse ting lavede vi igår tirsdag..
Jeg brugte det meste af formiddagen og eftermiddagen ude hos Rikke hvor vi bare nød solen, jeg skulle nemlig holde hviledag, da jeg skal konkurencetræne med Coach i morgen.. 

Igår var jeg på arbejde fra 16-18, så det var en kort vagt, og derefter var jeg sammen med en veninde om aften, hvor vi spiste, drak kaffe og hyggede :) 

Og se så lige hvad jeg fik med posten igår:

Yaaaay, mine nye sko!! Det er godt nok Dansesko, men derfor kan jeg da godt styrketræne i dem ;) Og de passer perfekt til de tights og den sportsbh jeg lige har købt:



Jeg elsker når det matcher! Hehe.. Og det er så sådan min form er, her 8 uger inden scenen kalder.. Mon jeg blir klar??


.<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar