søndag den 7. juli 2013

FLAMMEN!

Det var lækkert at nyde aften ude med veninder og venner igår! Og er du gal hvor er der meget at vælge imellem på Flammen! Jeg fik så ondt i maven!! Av av!! Men nu har jeg prøvet det! -og så er det bare fuld fart frem de næste 9 uger med diæten og træningen!! 

Håber at stå i scene form 2 uger inden! Det kunne være lækkert! Så det vil altså sige 7 uger! Gisp!! 

Min Challenge jeg har gang i med mig selv var lidt sløv denne uge, da jeg ikke har lavet så meget cardio pga. hoften :/ 

Denne uge blev det til: 2995kcal forbrændt på cardio.. 
Og det slår jeg selvfølgelig i næste uge! Ingen tvivl om det! 

Jeg har brugt dagen idag på morgencardio, her cyklede jeg i 60min. ude i det lækre vejr.. 
Så har jeg forberedt mad.. Prøvede mig endnu engang frem med mine æggehvider: 
Det ser da spændende ud hva?

Så var min far på kort visit til en kop kaffe :)

Så har jeg trænet med min TeamBuddy Rikke! Læææækker træning! Hun gør virkelig fremskridt pt.! Ser SÅ godt ud! Keep going Girl!!

Og her til aften har jeg hygget med en veninde:) Så det har været en lækker dag!

Dagens træning:
Morgencardio:
60min. Cykling.

Styrketræning:
10min. Roning som opv.
Dips.
Ryg.
Lænd.
10min. Cirkeltræning.
30min. Udendørs PW.

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar