fredag den 5. juli 2013

Endelig!

I nat sov jeg deeeejligt! Mmm det var godt til mig!

Min morgencardio var stille og rolig idag, skal stadig passe lidt på min hofte! Så tog en time fordelt på stepper og løbebåndet hvor jeg gik.. 

Så har jeg lavet mine negle idag:


Jeg har trænet skulder, Biceps og mave!
Og som cardio efterfølgende lavede jeg en cirkel der bestod af div. kettelbell øvelser til skulder, biceps og lidt til maven.. Og det gjorde jeg så i 25min. Det var godt til mig! Mine skuldre brændte!!

Mine blodåre bliver mere og mere tydelige nu, det kan jeg godt li! Lige et lille billed jeg postede tidligere idag på Instagram:

På Instagram hedder jeg: aknice

Efter træning var det hjem i bad og så spise frokost.. 

Og nu er jeg på arbejde indtil kl.21..
Cyklede herud, og det tæller jo også som cardio.. 

Skal på vægten i morgen, tvivler dog på den har rykket sig synderligt denne uge, når jeg har været i underskud af søvn.. Men nu må vi se :)

Dagens træning:
Morgencardio: 
60min. Stepper og løbebånd.

Styrketræning:
Pull-Ups.
Skulder.
Biceps.
Mave.
25min. Cirkel. (Cardio)

Senere:
16km cykling. Til og fra arbejde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar