onsdag den 10. juli 2013

Status på min(e) skade(r)..

Jeg var idag endnu engang ved fys.. 

Min lyske/hofte driller stadig rigtig meget! Og det mest underlige er, at det er når jeg går at det gør mest ondt :/ Kan til gengæld godt stå både på stepmaskinen crosstraineren og bruge romaskinen, og det er da skønt! 
Men åhhh Gud hvor jeg dog hader at have ondt hver gang jeg tager et skridt!! 

Min fys siger det er noget der trækker længere oppe fra ryggen af, og det hænger så også sammen med det jeg døjer med i nakken.. Har svært ved at kigge over venstre skulder, uden at det gør ondt :(  Åhh så skrøbelig min krop er pt.:( 

Min fys' dom: Klø på indtil konkurrencen, de næste 8 uger, og slap derefter af, så skal skaden nok hele.. 

Uanset hvad går den hvertfald ikke iorden så længe jeg er på diæt og altså ligger i kcal underskud, da kroppen er så intelligent at den bruger alt energien på de mest basale ting, som energi til hjernen og andre vigtige organer som er livsnødvendige .. 
Ergo begynder den ikke at fikse noget så ligegyldigt som en lille skade i lyske/hofte.. Men når jeg er færdig på diæt, så skal min krop ha ro, hvile og masser af mad, så den kan komme sig tip top!! 

Så derfor: Jeg gir den gas de næste 8 uger, bider smerterne i mig, men undgår øvelser der påvirker smerterne yderligere.. Så min ben træning de næste mange uger bliver primært i maskiner, desværre :/ Men heldigvis er mine ben godt med! 
Alle rygøvelser bliver stort set 1arms øvelser med rotation, for at undgå at jeg låser i rygsøjlen.. Så det er med at være kreativ, nu der ikke er mange af de store øvelser at vælge imellem.. 

Men så er det godt at jeg er opfindsom!

Min skulder som er en gammel skade, den køre lidt op og ned.. Har haft ret ondt de sidste par dage, så jeg skal bare igang med at lave de gamle øvelser igen! Og tænke på ikke at sidde for meget ned ved en computer. 

Men ser vi bort fra alt det her med skader.. Ja så har jeg det sku meget godt ;) Haha.. 

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar