tirsdag den 16. juli 2013

Øv på målinger! Ny strategi?

Var ude ved Coach for at blive målt igår.. 
Der var desværre ikke sket noget fald i fedt% og heller ik noget væsentligt i cm rundt omkring :( 
Ihh hvor blev jeg skuffet! 

Men jeg ved jo også godt at det ikke er det der tæller! I sidste ende er det den form jeg ser i spejlet! Og jeg syntes min mave bliver mere markeret, så det må da gå den rigtige vej! 



Vi laver hvertfald ikke noget om i selve diæten indtil videre, så jeg fortsætter som hidtil..  
Masser af kylling og bønner: 

Dog har vi lavet lidt ændringer i min træningsplan..
Jeg bliver sat ned i styrketræning, så skal nu kun styrketræne 3 gange om ugen.. Whaaat? Det er længe siden jeg har gjort det! Men det må jeg nu forsøge mig med.. Så en typisk uge vil se sådan her ud for mig: 

Så jeg hopper tilbage til et 3split igen, og så må mine styrkepas max. vare 60min. Jeg bibeholder de 25min. Cardio efter styrketræningen.. Og så kommer roning til at ligge på de dage hvor jeg ikke styrketræner.. 

Og lørdag bliver min hviledag hvor jeg ikke må lave nogen som helst former for træning.. Og det er simpelthen for at undgå at min krop stresser.. For hvis kroppen stresser, ja så holder den på alt! Not good! 


God Tirsdag!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar