søndag den 21. juli 2013

Lækker weekend!

Det var jo meningen at hele X-Teamet skulle på Team weekend fra lørdag til søndag denne weekend, og Coach havde planlagt en masse aktiviteter, som vi ikke måtte få noget at vide om.. Pak til alt ;) Hehe..

Men desværre var hans hund blevet syg og skulle opereres, så han skulle blive hjemme og passe ham istedet.. Men så tog vi andre 4 afsted,..

Vi kørte mod Århus lørdag morgen 0730.. Vi skulle starte ud med en omgang spinning i FW scandinavian, med en instruktør Coach kender.. Det var en god time, og bagefter fik vi snakket lidt med ham, han hed Henrik og har selv stillet op i Fitness konkurencer tidligere, men er nu gået over til at dyrke Triatlon...

Efter vi havde fået vores formiddags mad, så kørte vi ud til en strand i Århus, hvor vi her skulle ud og svømme 500m. i åbent hav...
Jeg har ik noget imod at svømme, men jeg er ikke vild med saltvand, og tang for den sags skyld... Puha.. Men Rikke og jeg var de eneste to på Teamet der gjorde det, og det var faktisk ret lækkert! Kunne dog godt lige ha brugt mine svømmebriller... Hehe..

Efter svømmeturen sagde vi farvel til Henrik, og så blev vi overladt til os selv.. Der var planlagt en masse andet, men grundet Coach fravær, blev det ikke til noget :/

Men så brugte vi resten af dagen på stranden og gik en tur inde i gågaden, inden vi tog ud for at spise, og derefter kørte hjem til Aalborg igen..

Rikke og jeg sluttede dagen af med at se film sammen, hjemme hos hende, og så overnattede jeg hos hende..

Det var alt i alt en virkelig god lørdag!! 


Idag søndag startede Rikke og jeg dagen med morgencardio i FW, og derefter mødtes vi med de 2 andre fra Teamet for at bruge lidt tid sammen på at posere.. 
Efter posering trænede Rikke og jeg lidt Full-Body, inden vi tog hjem til hende.. Og så tog vi lige en lur, det var godt til os! 

Her i eftermiddags har jeg været ude på mine rulleskøjter, jeg eeeeelsker bare at stå på rulleskøjter når vejret er så godt som det har været idag! Det var skøøønt! 


Her til aften har jeg fået forberedt mad til de næste par dage, og lavet lidt andre praktiske ting.. Nu vil jeg snart hoppe i seng, så jeg er klar til en ny dag i morgen :)

Men har virkelig haft en lækker weekend! 
Tak til X-Teamet for det! :)

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar