fredag den 19. juli 2013

Travl uge..

Jeg har virkelig følt at dette har været en travl uge for mig.. Min krop har hvertfald følt det! 

Det viser sig ved at jeg blir sådan sløj/ syg agtigt slår ud i ansigtet, og generelt bare mere træt! Så jeg har haft nogle lidt trælse dage.,, øv.. 
Der skal ikke meget til pt. før jeg føler mig stresset for tiden.. Diæten spiller virkelig en rolle nu! 

Igår torsdag var jeg inde og træne med min veninde Mehl, vi fik trænet Bryst og Triceps, det var lækkert at have en med, og blev godt presset i bænkpres! Dejligt! 
Her et billed fra igår: 

Eftersom vi har lavet om i min træningsplan, og jeg har styrketrænet 3 gange i denne uge, så holder jeg hviledag idag, eftersom vi skal på træningslejr med Teamet i morgen, så derfor kan jeg jo ikke holde min hviledag i morgen.. Så det bliver derfor idag :)

Glæder mig til træningslejr! Vi har ik rigtig fået noget at vide om det, så det bliver rigtig spændende ! 


God Fredag!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar