onsdag den 3. juli 2013

Træt.dk!

Har slet ikke været hjemme hele dagen.. 

Stodmop 0530 for at klare morgencardio og få min morgenmad inden jeg kørte til Hjørring i FitnessDK for at have et hold fra 9-10, og derefter et par timer i receptionen..

Så fik jeg trænet Dips, Bryst og Triceps.. De dips kan jeg allerede mærke, er du gal de trækker tænder ud på mig!! Av!! 
Ingen cardio efter styrke, da min hofte har brokket sig meget idag :( Øv!! Men skal heldigvis til Fys i morgen ved 08 tiden, så han fikser den forhåbentlig lidt!

Efter træningen var det direkte til Aalborg Øst for at tage på arbejde i FokusFitness, hvor jeg havde programlægning og et funktionelt hold, og nu ligger jeg endelig i min seng.. Og jeg er træt! Meget! Kan godt mærke det er længe siden jeg har været så meget "på".. Puha... 

Og så har jeg også lige nået at forberede det meste mad til i morgen... 

Sygdommen er så småt forsvundet fra kroppen igen, og fik også trænet en god omgang ryg igår!
I morgen er det Ben dag!! Hvis altså min fys tillader det...

Jeg springer morgencardioen over i morgen, har mere brug for søvnen, da jeg sov virkelig dårligt i nat, plus at min hofte ikke har det helt godt jo! Og man skal lytte til sin krop!! Hvilket jeg er blevet såååå meget bedre til!!

Jeg hopper i kassen! -Sov godt!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar