søndag den 12. maj 2013

Back In Action!

 


Ja så slipper I sku ikke for mig længere!



Der er ikke sket meget herinde de sidste par uger, og det skyldes nogle private ting, men jeg deler dem alligevel med jer...

Jeg har gjort det forbi med M, og jo vi var lige flyttet sammen ud i huset, så har vel knap boet derude i 2 måneder.. Men jeg har længe ikke kunnet finde de rigtige kæreste følelser frem, og jeg har virkelig gravet dybt efter dem, men de var der bare ikke :/ Og så kunne jeg ikke se nogen grund til at fortsætte, for følte bare at jeg spildte hans tid.. Og ja også min egen..

Jeg har derfor haft travlt med at finde noget nyt at bo i, da han ville have mig ud hurtigst muligt, så jeg var heldig, at jeg indenfor 3 dage fandt en lejlighed jeg kunne fremleje til engang efter DM, altså midt i Oktober. Og jeg kunne allerede flytte ind i denne uge. Så jeg er faktisk allerede flyttet, mangler bare at flytte mine møbler fra huset ud i Boxit, og det får jeg hjælp til at nogle gamle kollegaer i morgen! Og så er det er overstået kapitel!

Oven i alt dette har jeg jo også haft gang i uddannelsen til Personlig Træner, hvor jeg burde ha læst en heeeeeel masse, da der var eksamen i denne weekend, både Praktisk og skriftlig.. Men det læsning der, det har jeg slet slet ikke haft koncentration og overskud til.. :/ Så jeg har virkelig været nervøs!
Men det havde jeg vidst ikke behøvet, for jeg bestod begge 2 her igår og idag! Jubiii!! Det sad åbenbart bare på rygraden ;)
Så nu kan jeg kalde mig certificeret Personlig Træner! Lækkert!

Så står du og mangler et spark bag i, eller bare inspiration til noget nyt og anderledes, så kontakt mig da lige :P

Samtidig med alt dette har jeg jo stadig skulle passe min træning og diæt.. Og det har helt ærligt ikke været nemt! Min træning har ikke været optimal, og diæten har ikke været på sin plads!
 Men det skal der laves om på nu!  Skal på vægten i morgen, og så må vi se hvor slemt det står til.. Skal ud til Coach på fredag, så der må gerne være sket noget!

Og så er der jo det der med mine skader :/ Min ankel er snart ved at være god igen, er begyndt at løbe lidt, og jeg er tilbage på Romaskinen (Vigtigt!). Min lyske brokker sig stadig lidt, men der er bedringer!

Jeg glæder mig til at give min træning og diæt fuld fokus frem mod Debutantstævnet nu! For nu er det bare ME MYSELF & I.... . <3

God Søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar