tirsdag den 21. maj 2013

Dagen før dagen!

Ja hvad mener jeg så med det?

Jo det er jo i morgen at jeg tager på ferieeeee! Til Marokko, jeg glæder mig! Så jeg har idag brugt dagen på at købe de ting som jeg manglede til turen, så måtte lige en tur forbi banken, da jeg ikke har fået min pinkode til mit nye Visa endnu , det er sku lidt træls, nu når jeg skal afsted i morgen! Så når nok ikke og få det inden vi tager afsted:( Øv!

Jeg fik købt en ny bikini og lidt nyt sommertøj, kan nemlig ikke rigtig passe mit gamle sommertøj længere, så det var jo en god undskyldning for at købe noget nyt! ;) Underligt at den bikini jeg købte idag var en str L i overdelen, ellers er den for lille over ryggen, og i underdelen ku min røv sku være i en Small nu ;)   Købte også nye høretelefoner, da alle de andre jeg har nu er gået i stykker! Øv! Så nu har jeg købt sådan et par store hørebøffer fra Sony, håber de kan holde til noget!

Træningstøjet er selvfølgelig også pakket ;)

Jeg kan godt mærke på min krop, at jeg har givet den gas de sidste 14dage, jeg er meget træt for tiden, og min krop føler sig virkelig brugt! Så det bliver godt med et par træningsfrie dage, inden vi lander i Rabat, hvor vi har adgang til et træningscenter! De første par dage bruger vi i Casablanca, hvor den står på oplevelser, hygge og afslapning :) 

Dagens træning:

Morgencardio: 
75min. Fordelt på Roning, stepper, crosstrainer og løbebånd.
Derefter 30min. Mavetræning.

Styrke:
10min.opv på crosstrainer.
Pull-Ups.
Bryst.
Ryg.
25min.cardio.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar