onsdag den 15. maj 2013

Hold i nakken?

Ihhh nu stopper det altså! Den ene skavank kommer efter den anden pt.:/
Under morgentræningen da jeg lavede mine genoptræningsøvelser, da kunne jeg godt mærke at det var lidt som om der sad noget i klemme, troede at jeg bare lige selv kunne "knække" det væk, det kunne jeg ikke :(
Så har hele dagen ikke kunnet kigge over højre skulder! Ret belastende, og halv farligt når man skal køre bil!

Ringede ellers både til min fys og min kiroprakter, for at høre om de havde tid idag, men desværre! Men skal heldigvis til fys i morgen, så håber at han kan fikse mig der!

I kan nok regne ud, at min træning idag nok ikke var så god, og nej det var den heller ikke :/ Trænede ryg, og trænede selvfølgelig udenom det der gjorde ondt, og så trænede jeg lettere end jeg normalt gør.. Og så lavede jeg bare lidt ekstra cardio idag..

Har lige været inde og lave 40min, cardio her til aften, da jeg var færdig styrtede det bare ned!

 Ved ikke om man kan se det på billedet, at det styrtede ned, men lignede en druknet mus da jeg kom hjem, hehe..
Resultatet af aftens cardio.







Jeg har også bestilt en ordre på Bodystore her til aften, da jeg er ved at løbe tør for BCAA, og skal gerne have nok til at kunne tage med på ferie i næste uge, og så fandt jeg jo også lige lidt andet godt jeg lige måtte have.. Glæder mig til at få pakken, håber den når at komme inden på onsdag!



Nu vil jeg hoppe i bad og så i seng, så jeg er klar til en ny dag i morgen!

Dagens Træning:

Morgencardio:
45min. Crosstrainer
15min. Stepper.
15min. PW. på løbebånd.


15min. Opv. på crosstrainer.
Pull-Ups.
Ryg.
30min. Cardio.

Aftencardio:
15min. Stepper.
15min. Crosstrainer.
10min. PW på løbebånd.



Godnat! .<3








Ingen kommentarer:

Send en kommentar