lørdag den 18. maj 2013

Endnu en lørdag i århus...

... Denne dag var det dog ikke pga. Uddannelse.
Det var en lørdag i hyggens tegn! Jeg var nemlig dernede for at shoppe med min kammerat, da han havde fundet et par sko, som man kun kunne få i en butik dernede, så dem måtte vi jo ned efter, desværre havde de dem ikke i hans str. men det kunne de skaffe, og sende til ham, smart!

Efter vi havde kigget efter de sko, da var det tid til mad, jeg valgte at forkæle mig selv lidt idag, da mine tal/målinger var så fine igår, så jeg fik denne lækre Brunch:




Og min kammerat fik denne Hangover sandwich, som vist passede rigtig godt til ham idag;)




Jeg fik shoppet en ny træningstop fra Under Armour, og et par korte tights fra SOC, og toppen er allerede blevet taget i brug her til aften, da jeg var ude og rulle en tur, kan slet ikke lade være med at lave cardio udendørs, når vejret er så lækkert! Og jeg havde ellers helt cardio fri idag, så lavede heller ikke morgencardio i morges, dog var jeg nede og træne mave inden morgenmaden, så jeg kunne nå at gøre det, inden vi kørte til Århus..

Det har alt i alt været en rigtig hyggelig dag! Har virkelig nydt denne lørdag! .<3

Dagens træning:
30min. Mavetræning.

45min. På rulleskøjter.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar