fredag den 31. maj 2013

Back In DK!


Det er lige det vi er!

  Vi landede ca.1715 dansk tid, vi kom igennem pas kontrollen, fik vores bagage, fandt et tog og nu sidder vi i toget på vej mod Aalborg.. Årh det bliver en laaaaaang tur, da det ikke er lyntoget vi er kommet med, desværre :/ Så vi er først i Aalborg ca.2352... Og så er det vist bare hjem i seng., 

Den sidste dag vi havde i Casablanca var sku lidt underlig, men det vil jeg fortælle mere om i et indlæg her i en af de kommende dage..

Lige nu er jeg træt! Meget! Og glæder mig meget til at komme hjem i min egen seng, spise mit diætmad og træææææææne! Gud jeg savner det!!  Glæder mig dog slet ikke til at skal på vægten på søndag :/ Skal på søndag ll.13 ud til coach og vejes og måles, og tror desværre ikke der ligefrem er sket nogen fremgang med den kost jeg har ført her på ferien :/ 

Men jeg er til gengæld top motiveret de næste 14 uger, det er jeg sikker på!  Så er det bare fuld fokus på kost, træning og søvn!  Yihaaar!




. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar