mandag den 20. maj 2013

Proppet!

Det var netop lige det der var i fitness idag! Kææææft der var mange da jeg var nede for at træne tidligere idag! Så de øvelser jeg havde sat mig for at træne, de blev slet ik til noget :/ For kunne ikke komme til :/ 

Men jeg lavede nogle andre effektive øvelser, og det endte med at blive en rigtig god træning! Lækkert! Mine ben har hvertfald været mærket af træningen allerede lige efter.. 

Så har jeg været igang med at pakke lidt til ferien, det er jo allerede på onsdag! Uhh jeg glæder mig!

Her til aften har jeg været ude og gå en tur sammen med min veninde, som jeg skal afsted med på onsdag:)

Dagens træning:
Morgencardio:
60min. CrossTraining + 45min. Cardio. 

Styrke:
10min. Opv. På stepper.
Dips.
Ben.
Skulder.
28min. Cardio.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar