torsdag den 30. maj 2013

Billige snacks!

Noget andet der er billigt hernede er nødder! Og jeg kan virkelig godt li nødder! Jeg har dog ikke rigtig købt nogle, da jeg syntes de ikke ser så indbydende ud, når de har dem til at ligge i store tænder udenfor i varmen, eller i små kiosker, hvor de ligger i små kasser, men lige i varmen, eller så alle bare sådan kan "røre" ved dem.. :/ 

Men så fandt vi et sted igår hvor det så nogenlunde ok ud, så vi købte lidt til at tage med på togturen.. Vi købte et mix af chasshewnødder, mandler, valnødder, tørrede abrikoser, gule rosiner og dadler.. Det blev kun 80DH så det svare til ca. 54dkr. Og det blev altså til en stor pose..

Nam nam!

Jeg gad godt købe en ordentlig omgang mandler med hjem, men jeg mener bare, at der er noget med, at man ikke må indføre dem i dk.. Så der er ingen grund til at tage chancen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar