mandag den 13. maj 2013

Tetris i Boxit!

Pyyyh, det var sku noget af et puslespil at få mine ting til at være i Boxit! Eller nok nærmere lidt som Tetris! Men til sidst lykkedes det! Jubii! 


Så nu er det bare småting der skal hentes derude i morgen, og så er det ovre med flytningen for nu! Og hold nu kæft jeg er træt nu! Godt jeg nåede at træne tidligere idag!



Inden jeg påbegyndte operation flyt mine møbler i Boxit, da var jeg lige i Matas og aflevere en gave til en veninde, hun var der dog ikke luge, så en veninde og jeg overladte den til hendes kollegaer, så hun kunne få den når hun kom tilbage, og hun blev rigtig glad for det! Lækkert! Hun havde nemlig fødselsdag idag!

Nu ligger jeg i sengen, klar parat til at putte! Så jeg kan komme tidligt op og lave morgencardio i morgen! 

Dagens træning

60min. Crosstraining i FW.
25min. På stepper.

Bryst.
Triceps.
25min. Cardio.

Godnat!

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar