lørdag den 18. maj 2013

Fys, samtale og aften gåtur..

Hov, kan se at dette indlæg ikke er blevet udgivet:/ det er fra i Torsdags:


Min fys fik ordnet min nakke lidt, men er stadig rimelig låst :/ og det gør stadig ret ondt! Så dagens brysttræning var heller ikke det vilde, da jeg ikke måtte løfte tungt :/ Så tog istedet flere reps, men det endte da med at blive en ok træning :D 

Efter jeg var ved fys idag, da var jeg til jobsamtale! OG jeg fik jobbet! Jubii! Så efter min ferie skal jeg ud og lære alle de praktiske ting, som høre med til centeret og så skal jeg til at have nogle vagter! Glæder mig SÅ meget til at komme igang! 

Efter dagens styrketræning var jeg lige i Bodyman for at hente proteinpulver til at tage med på ferien, når jeg skal ud og flyve er det smartest at have noget med i original emballage, hvor indholdet står på, og gider altså ikke tage en af de store bøtter med, så har købt en masse smagsprøver, hvor indholdet står på pakken, så håber jeg at det er ok, når kufferten skal igennem sikkerheds tjekket.. 
Her til aften har jeg været ude og gå en tur, nu da vejret var så godt, det var lækkert!

Dagens træning:

75min. Morgencardio.

10min opv. På crosstrainer.
Dips.
Bryst.
Triceps.
Biceps.
25min. Cardio.

60min. Aften PW.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar