onsdag den 15. maj 2013

Tirsdagens Træning og praktiske ting..

Jeg fik igår ordnet en masse praktiske ting, som jeg ikke lige har kunnet overskue under al flytningen, eksamen osv.. Så igår fik jeg sendt nogle ansøgninger afsted, jeg fik lavet et program til min veninde som fikser mit hår og jeg fik ordnet en del andre ting.. Så sad ved en computer igår i 2,5-3 timer. Det lyder umiddelbart ikke af meget, men hold nu kæft min skulder brokkede sig! Den kan den sku ikke li! Kan godt mærke jeg normalt sidder med en bærbar i skødet, det kan jeg bedre holde til, men igår skulle jeg bruge en lidt hurtigere computer, så sad hjemme hos min far og ordnede disse ting..

Efter alt det praktiske tog jeg ind for at træne stænger og skulder, det var en lækker omgang!

Jeg fik forresten hurtig svar på en af ansøgningerne, hvilket resulterede i, at jeg skal til en samtale i morgen! Whoop Whoop! Det glæder jeg mig til!

Så fik min veninde K og jeg også bestilt det sidste til vores kommende ferie, vi skulle lige booke et hotel i 2 dage i byen Casablanca.. Så nu er vi snart klar parat til feeeeeerie! Og der er idag kun 1 uge til! Feeeeedt!


Tirsdagens træning:
 Morgencardio:
20min. Roning
30min. Stepper.
10min. PW.


10min. Opv. på Crosstrainer.
Ben.
Skulder.
25min. Crosstrainer.

Og så lige et billede af mine ben ;) Det er efterhånden sket et par gange, at der er mænd der er kommet over til mig, for at spørge om råd til bentræningen, så jeg må da efterhånden være godt med, hvad angår ben :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar