torsdag den 30. maj 2013

Goodby Marrakech!

Så forlader vi Marrakesch, og tager toget tilbage til Casablanca, hvor vi startede vores tur..
Vi sidder lige nu og venter på, at vi skal med toget kl.13.. Vi ville ha været med toget kl.11, men der var ikke flere pladser på 1.klasse, og på 2.klasse sidder de virkelig som sild i en tønde, så vi valgte at vente på det næste som køre kl.13. 

Imens vi fordriver ventetiden har vi sat os ind på en MacD på stationen, da der her er internet.. Mac er jo ikke lige noget jeg spiser, så jeg har kun købt en kaffe.
 Vi sidder udenfor på sådan en terrasse ting, her er udsigten hvor vi sidder: 


Det kan godt være der er nogle der siger at Marrakech er en dejlig by, men de er nok ikke en lyshåret kvinde.. Der er mange tilråb hernede, og især når vi går to piger sammen, og vi gider io altså ikke pakke os ind når der endelig er sol og varme! Men vi er da overlevet!

Vi var i Aqua park igår lidt udenfor Byen, det var en god oplevelse, jeg har desværre ikke lige nogle billeder at ligge ind nu, da de ligger på kammeraet.. Men det kommer nok når jeg kommer hjem.. Men jeg kan fortælle at man skal huske og smøre sine fødder og tær ind i solcreme, ellers kommer de til at se sådan ud: 
De er blevet liiiidt forbrændt :/ 



Når vi kommer til Casablanca skal vi finde hotellet, og vi har bare booket det vi boede på sidst, det var nemmest, billigst og det var fint rent og hyggeligt.. Når vi har cheket ind vil vi ud og købe lidt souvenirs og så skal vi have det sidste aftensmåltid hernede..  Jeg glæder mig til at komme hjem og få noget ordentligt mad igen! Jeg savner min diætmad! 
Se lige her hvad de serverede til morgenmad her i Marrakech:
 
Det er altså hurtige kulhydrater med kulhydrater og kulhydrater.. :/  imorges spiste jeg bare en bolle med ost, drak kaffe og juicen, og så Spiste min veninde ellers resten..  Og så har jeg lige drukket en shake for at få nogle proteiner..

Til togturen har vi købt nogle kirsebær, nektariner og nogle cherrytomater, og så har jeg også en proteinbar med, så må det blive min frokost.. 

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar