mandag den 20. maj 2013

Pinse søndag!

Igår Pinse søndag, ja der hyggede jeg mig bare:) 

Stod op og lavede morgencardio, det blev til 30min. på rulleskøjter og derefter hjem og lave morgenmad! Jeg tog mig sammen til at lave proteinpandekager istedet for den sædvanlige havregrød.. Og så med friske jordbær til og kcalfri skymfidus dip fra Waldenfarms.. Nam nam siger jeg bare! 
Og så lidt sukkerfri syltetøj også, der var altså guf!

Senere tog jeg ned for at træne bryst og ryg. To store muskelgrupper jeg ikke plejer at træne på samme dag, men prøver lige at give min træning et boost her inden jeg skal på ferie, så jeg når kroppen igennem 2 gange inden vi tager afsted på onsdag:)

Og træningen igår var effektiv! 
For hold nu op hvor er jeg øm idag! Det må virkelig ha givet godt! Lækkert! 

I går aftes var jeg til en hyggelig tøsefest hos en veninde, jeg tog dog hjem lidt inden midnat, da jeg var ret træt, og jeg drak jo heller ikke, så havde ingen planer om at tage med i byen..   Men det var rigtig hyggeligt! 

Søndagens træning:

30min. Morgencardio på rulleskøjter.

10min. Opv. På stepper.
Ryg.
Bryst.
25min. PowerWalk.

Et billed af ryggen fra træningen:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar