lørdag den 1. juni 2013

Jeg har savnet..

Fitness world!! Mmm det var lækkert med en omgang ryg og biceps idag! Jeg følte mig godt nok slap, men syntes virkelig jeg fik knoklet igennem! Så følte virkelig det gav noget! Håber jeg er øm i morgen! Hehe..

Udover træningen idag, så har jeg fået pakket ud, vasket tøj, skiftet sengetøj, gået tur på havnen med en kammerat, set 2 veninder, gået en tur, og så har jeg her til aften taget en tur på rulleskøjterne og trænet lidt mere mave:) Så har da brugt min lørdag fornuftig!

Nu sidder jeg i sofaen med iPaden og slapper af, og spiser min aftenssnack..

Uhhh jeg er nervøs for mine målinger i morgen :/ men jeg skal bare huske på, at der altså er 14 uger endnu.. Gooood tid! :)

Man kan allerede nu købe biletter til Debutantstævnet, så skynd jer ind og få købt dem: http://www.billetnet.dk/event/debutant-staevne-newcomers-2013-heldagsbillet-Billetter/366067


Og kom og hep på mig!!


Dagens træning:

Morgencardio: 
75min fordelt på crosstrainer, stepper og løbebånd.

Styrke: 
10min. Opv. På romaskine.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio

Aften:
30min. På rulleskøjter.
20min. Mave træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar