søndag den 6. januar 2013

Aktiv hviledag!

Så er ugen ved at være slut, og mine søndage er altid hviledage, medmindre der er blevet rodet helt rundt i min træningsplanlægning...

Jeg sov længe idag, sov til 0845 ca. Så fik jeg spist morgenmad og set lidt GÓ morgen Danmark, det er altid hyggeligt at starte morgen på den måde.

Eftersom søndag er hviledag skulle jeg jo ikke ind for at træne, men jeg havde lavet en aftale med en veninde om at tage ud på vores MTB, og få luftet dem lidt i terrænet, så vi mødtes kl.1130 og cyklede afsted.
 Vejret var perfekt, selvom solen ikke helt havde lyst til at kigge frem.
Der var meget mudret mange af stederne derude, men hellere mudret end at der er is på ruten, styrtede for 1 uge siden ca, grundet jeg gled på noget is, det var knap så sjovt, og har stadig blå mærker efter det... Av. .

Det kunne godt mærkes at jeg ikke rigtig har været ude og cykle MTB siden jeg var med i et løb i foråret, hvor jeg i øvrigt blev nr. 2 af kvinderne.. Men det blev til lidt over 15km, hvis jeg tæller ruten med helt hjemmefra:) Det lyder ikke af meget når det er på cykel, men det er hårdt at køre på MTB og jeg fik virkelig pulsen op!

Udover min MTB tur, så har jeg ikke lavet så meget idag, efter jeg kom hjem fik jeg det virkelig dårligt, så jeg lagde mig på sofaen, og så faldt jeg i søvn. Har det stadig ikke helt godt, men håber det bliver bedre i aften..

Her er lige en lille oversigt over min træning her i uge 1...

Træning uge 1:

Mandag: Pull-ups + Ben.
Tirsdag: Hviledag.
Onsdag: 60min. morgen PW + Pull-ups + Ryg + KettelCross.
Torsdag: Dødløft + genoptræning af skulder + 40min cardio.
Fredag: 36min. morgen løb + pull-ups + 10 min cardio + skulder.
Lørdag: 4km morgen løb.
Søndag: 15km MTB.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar