torsdag den 3. januar 2013

Dødløft!

Så blev det torsdag!

Jeg har rodet lidt rundt i mine træningsdsage her de sidste par uger grundet jul og nytår, så idag skulle jeg egentlig træne ryg, men det gjorde jeg jo igår, så havde lige en dag hvor jeg tog de ting jeg havde lyst til, mere om det senere...


Jeg startede min morgen med, at jeg skulle ud og løbe morgencardio, men havde det ikke særlig godt fra morgenstunden, så jeg puttede mig lige en time ekstra under dynen.

Så fik jeg spist morgenmad, og derefter skulle jeg ind til min tidligere fysioterapeut og min nuværende kiroprakter, for at hente de kviteringer, jeg nu engang har fået samlet sammen derfra, da jeg er ved at se, om jeg kan få noget refunderet.
Render rundt med en dårlig skulder, og det har jeg gjort i hvertfald 2,5 år nu, så har efterhånden brugt omkring 20-25.000kr på diverse behandlinger, for at jeg en dag forhåbentlig kan leve uden smerter!
Har smerter hver dag, men har gode dage og dårlige dag. Igår aftes og frem til nu, har det været rigtig skidt! Og de næste par dage bliver sikkert ikke bedre, da jeg var ved kiroprakter her i eftermiddag, og hendes behandling antager min krop som en ny skade, som den så også skal ind og rette op på, inden det bliver godt. -Ja det er lidt svært at forklare, men kan lave et indlæg på et senere tidspunkt hvor jeg forklare mere om min skade.

Efter jeg havde fået fat i kviteringerne skulle jeg ud på min tidligere arbejdsplads, for at aflevere dem og få en snak om hvordqan og hvorledes vi skal gøre, for at kunne få noget refunderet.
Derefter var det hjem og gøre det rent jeg ikke nåede igår, og så skulle jeg ind og træne! Jubii!!

Efter træning videre til kiroprakter og så hjem og slappe af, så min krop kan restituere oven på alle de knæk hun har lavet på mig :)

Og nu skal jeg igang med at lave aftensmad, som idag kommer til at bestå af kylling og blandede grøntsager..


 
Dagens træning:
 
10min på crosstrainer
Dødløft 10*60kg - 8*80kg - 6*90kg 2*100kg
Div. øvelser til genoptræning af skulderen
30min. spinning
 
 
 
 
Mit max i dødløft er 125kg, og det er halvandet år siden, så satser på at det ikke vare længe før jeg har slået den. Og har faktisk ikke haft dødløft på programmet i 6 måneder nu.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar