lørdag den 26. januar 2013

Rispandekager + håndbold + romkugler = HYGGE!

Jeg havde en virkelig god dag igår!

Det var super hyggeligt at være ude og besøge min farmor igår! Og jeg er sikker på at hun også nød det! Trods hun er 92 år, så syntes hun klart at hun er for frisk til at bo på plejehjem, men bortset fra det, så virker det som om hun trives der..
Jeg prøvede at forklare hende det her med, at jeg vil stille op til september, og hun sagde, at det ville hun meget gerne komme og se, så set må vi se om vi kan få arrangeret :)

Efter mit besøg hos farmor gik turen hjem til min veninde, hvor en fælles veninde skulle komme, og så skulle vi spise sammen og se håndbold!
Vi fik rispandekager med krebsehaler, kylling og salat. Har aldrig smagt rispandekager, men det var rigtig lækkert!
Som dessert havde jeg lovet at lave "romkugler" dvs. det er egentlig proteinkugler, men det smager virkelig syndigt, selvom der hverken er sukker eller lign. i.. De blev super lækre! Desværre fik jeg ikke taget et billed af dem, men jeg brugte disse ingredienser:
Rosiner.
Tranebær.
Chokoladeproteinpulver.
Havregryn.
Romessens.
Vand.

Jeg blendede det hele og stillede det i fryseren, så massen blev mere "stiv" i det, og så kunne jeg forme dem med 2 skeer, og rulle dem i kokos.. Nam nam!

Det var en super hyggelig aften med pigerne igår! Og selvom de sad og drak rødvin, så hyggede jeg mig med min danskvand med light saft i :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar