onsdag den 30. januar 2013

Lækker onsdag!!

Har haft den skønneste onsdag idag!

Min veninde og jeg stod op og spiste morgenmad sammen, så tog vi træningstøj på og afsted ned i FW!

Jeg fik trænet bryst og arme idag :) lækkert!

Efter træningen tog vi hjem og spiste frokost, og ved 14 tiden tog vi ind og kiggede i torvehallerne ved Nørreport..

Årh hvor har de mange lækre ting derinde!! Vi købte også nogle rejer og kammuslinger til aftensmaden.. :P

Og så var vi også inde på Baresso og få en kop kaffe :)

Til aftensmad lavede vi den lækreste salat med guacamole til, marinerede rejer og røget kammuslinger! Nam nam!!

Dagens træning:

10min. Opvarmning på stepper.
Bryst og Arme.
25min. Intervalløb.


Har lagt lidt billeder her fra Torvehallerne.. Og af den lækre aftensmad :P





Ingen kommentarer:

Send en kommentar