tirsdag den 15. januar 2013

På skolebænken!

Så er jeg startet på kursus i kbh!

Det er et basis kursus i Anatomi og Fysiologi, så jeg senere kan blive fitnessinstruktør, og derefter personlig træner.. Yay!.

Det foregår på Instruktørskolen i FitnessDK på nygårdsvej..

Jeg kom herover igår, så jeg havde tid til lige at finde mig tilrette inden jeg skulle starte idag.
Bor hos en veninde i de første par uger kursuset står på, og det er jeg meget taknemlig for!
Det er nemlig kun 2-3 dage om ugen, og det er for dumt at tage frem og tilbage hver dag, gider hvertfald ikke bruge så lang tid på transport! Det er spild af tid mener jeg..

Jeg overvejer lidt at købe en gammel cykel at bruge, mens jeg er herover, så jeg ikke er afhængig af busserne, og i længden er det nok også billigere, håber jeg kan finde en til mellem 500-800kr..

Idag på kursuset havde vi først en del om motivation, som var meget spændene, især nu når jeg selv har sat mig et mål, så det var rigtig brugbart!
Derefter havde vi om kost og ernæring, som også var vildt interresant! Og forstår virkelig godt at de af mine veninder der læser sundhed og ernæring, finder det super interessant og spændende!

Inden kursuset startede idag,  fik jeg lavet 60min morgen cardio, vi har fri adgang til at bruge FitnessDK under forløbet, så det var super nemt, at gå direkte op i undervisningslokalet, efter bad og omklædning.

Det er et ret stort og lækkert center, og var ret overrasket over at der er TV i alle deres cardio maskiner!! Det er smart! Og det slår hurtigt tiden ihjel under et langt cardio pas..
Når det så er sagt, så mangler de virkelig smithstativer og Barbell stativer!! Når klokken er 17 og centret er fyldt, så er 3 stk i alt altså ikke nok!  Og så er folk virkelig dårlige til at rydde op ved frivægts området, der lå vægt ud over det hele :/
Men det er jo ikke centrets skyld..


Da undervisningen sluttede, gik jeg ned og skiftede til træningstøj igen, da jeg skulle straffe min ben ;) 

I morgen skal jeg se en af mine skønne veninder, som lige er flyttet herover, har ikke set hende i flere uger, så glæder mig rigtig meget til at se hende!!

Ville gerne ligge nogle flere billeder ind, men kan ik få det til at virke på computeren, så må lige lave et indlæg fra telefonen, kun med billeder.

Dagens træning:

60min. morgencardio.
10min. opv på crosstrainer.
Bentræning.
25min. cardio (PW)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar