fredag den 18. januar 2013

Weekend!

Ja så blev det weekend, og for mit vedkommende, så startede den allerede igår 1700, da vi var færdig på kursus der.


I onsdags efter jeg havde fået købt den fine cykel, der skulle jeg jo mødes med min veninde.
Hun hentede mig og så kørte vi ind på Fisketorvet.
Det var super hyggeligt! Og jeg fik købt nogle forskellige ting, for de der penge jeg slet ikke har pt. :/ Ups..
Men det var noget jeg manglede, mener jeg hvertfald selv :)

Efter shopping kørte hun mig hjem og så fik jeg lige lidt at spise inden jeg tog ned for at træne.
Onsdag er egentlig kun cardio dag, men jeg vidste ikke om jeg fik tid til at træne torsdag, så derfor trænede jeg fredagens program som stod på skulder, nakke og mave.. Og derefter 20min. på crosstraineren.. Men da det ikke var en planlagt træningsdag, og jeg fik lidt travlt på vej derhen, ja så gik alt bare galt :/
Jeg havde glemt mit kort, mit musik, min drikkedunk og jeg ved ikke hvad.. Men trænet det fik jeg da!

Da jeg endelig kom hjem igen (eller hjem til min veninde) var klokken blevet 21, og havde slet ikke nogen appetit, men mad det skal jeg jo ha, så jeg spiste 100gram kyllinge pålæg med lidt hytteost, det var nemt og smagte skønt :)

I går stod jeg op i god tid så jeg kunne cykle hen til kursus og lige nå at lave morgencardio inden kursus start, og gudskelov for at jeg var afsted i god tid, for selvom jeg troede jeg kendte vejen, så farede jeg vild... Åhhhh hvor irriterende, men men men, så er det godt der er GPS i mobilen jo, så resten af turen derhen var med mobilen i den ene hånd, og den anden hånd på styret, men jeg kom da frem i god tid, og nåede alligevel 45min på crosstraineren og derefter lidt mave .. :)

Og så var det kursus tid! Vi startede ud med førstehjælp fra 0930-1400, og det var ikke vildt sindsoprivende, da jeg selv har undervist i det, så jeg lærte ikke noget nyt, men det er selvfølgelig altid godt at få det genopfrisket. Og ALLE burde ta' at få sig et førstehjælpskursus, det er kun en god investering!!

Efter førstehjælp stod den på intro til Anatomi, og det var super spændende, men også en smule indviklet, når man skal huske på hvad det er de forskellige led kan, og hvad de gør i hvilke øvelser, og hvad det er musklerne gør.. Og bruge de korrekte betegnelser for det. Så skal bruge weekenden på at læse og øve :)

Da kursus var forbi, kunne jeg få et lift af en veninde hjem, da hun også havde været på kursus, dog havde hun fri kl.15, så hun havde ventet i 2 timer for at kunne tage mig med hjem, det var så skønt, at jeg ikke skulle med tog hjem!! Det var en lang men hyggelig tur hjem, og vi var først hjemme lidt over 23.. Så derfor sov jeg lidt længe idag, indtil kl.0900, lækkert :)
Har lige spist morgenmad, og her kl.12 tager jeg ind og træner med en veninde :)

Ville gerne ligge nogle flere billeder op, men kan stadig ikke få oploaderen her på bloggen til at virke, så kan kun ligge billeder ind fra mobilen, så de må komme op seperat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar