søndag den 13. januar 2013

Overblik over ugens træning..

Her er et lille overblik over min træning i denne uge:

Mandag: 25min. morgen løb + bryst, triceps og biceps og om aften skulder + 25min. cardio.

Tirsdag: 60min. morgen PW + ben + dips + 20min. PW.

Onsdag: 5km. intervalløb.

Torsdag: 50min. morgen PW + pull-ups + ryg + 25min. crosstrainer.

Fredag: Dips + skulder + mave + 25min. stepper.

Lørdag: Pull-ups + roning + full body.

Søndag: Hviledag.. :D


Jeg tager til KBH i morgen tidlig, da jeg skal starte på kursus derovre tirsdag! Og jeg glææææder mig! Jeg skriver nok i morgen og fortæller hvad det er for et kursus :)


2 kommentarer:

  1. Hej,
    Du skriver at du vil stille op i AF. Kan du allerede lave dips og ophævninger (hvor mange kan du så lave?) eller skal du træne dig op til dette?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sara!
      Ja det kan jeg godt, jeg ved ikke hvor mange jeg kan tage i streg, da jeg kun træner i sæt pt. :)Men jo, træner mig da stadig op til det, skal jo helst lave flere end de andre ;)

      Slet